25 mrt 2014

Beauty wishlist Maart

Ik ben gek op make-up. Dat is wel duidelijk. En ik vind alles zo leuk! Maar er zijn natuurlijk altijd dingen die ik nog wil. Vandaag laat ik wat aan jullie zien.




Lady milion van Paco Rabanne. Ik kreeg hem opgespoten voor het schoolgala door een vriendin. En ik vond hem zo lekker! Ik rook hem een dag later nog. Jammer genoeg is hij vrij prijzig. Zo rond de 40 euro.


Essence longlasting lipstick. 02 all you need is red.


Catrice prime and fine pore refining anti-shine base. Dit wil ik echt gaan halen. Mijn hoofd glimt zo snel. Zeker als ik een lange dag school heb.

Maybelline fit me foundation. Mijn foundation begint weer op te raken en ik wil dit keer niet dezelfde kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen deze en die van Catrice. Deze is wel 15 euro..... Maar ik lees alleen maar goede reviews.



Maybelline babylips. Ik wil er al heel lang eentje. Maar steeds komt het er niet van. En ik heb al zoveel lipproducten. Als ik er 1 ga kopen ga ik voor de rechtse.


xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...