26 mrt 2014

Nieuwe Zoeva Story Eyeshadow Palettes

Ik ben een sucker voor mooie oogschaduw palettes... Toen ik de eerste beelden van de nieuwe Zoeva Story Eyeshadows Palettes zag, zat ik dus ook werkelijk waar te springen op mijn stoel! Sinds enkele dagen zijn er op zoeva.de vier verschillende oogschaduw paletten te koop met in totaal 10 kleuren. Stuk voor stuk zijn het prachtige palettes met geweldige namen! En dat maar voor €15,80!




Rodeo Belle




We hebben ons laten inspireren op het wilde westen van vroeger en de vrouwen die heersten. Laat je oogmake-up je naar wilde landen rijden. Kleuren als staal, cactus groen, bruin en stoffig roze zullen je transformeren in een echte cowgirl! Bang bang! 

Naturally Yours




Verfijnd, maar puur en simpel. Verhoog je natuurlijke gezichtskenmerken met een gezonde dosis aan basis kleuren of creëer een gedurfdere look met smokey contouren. Aardse tinten zoals mokka, cacao en donker grijs bouwen tot een must-have palette. Nude is tijdlood, nude is coolness, nude is en vogue!

Retro Future



Geïnspireerd op het vrouwelijke heelal, reflecteert dit oogschaduw palette de kleuren van nachten. Ontdek de schoonheid van de sterren door ruimtevaart en creëer gedurfde, energieke ogen met planetaire tinten. Het is fijn om tegelijkertijd iconisch en futuristisch te zijn. 


Love Is A Story




Dit palette is de sleutel voor de kaptafel van een dame. Geïnspireerd op de make-up uit de vroege jaren '60 en filmsterren. Gebruik de klassieke kleurenafwisseling van bruin, teal, violet en grijs om ooglooks te creëren. 

Wauw, viel jij ook bijna van je stoel? Zijn ze niet allemaal geweldig? Vooral Rodeo Belle en Retro Future vind ik ontzettend gaaf! Niet zulke standaard kleur combinaties die je in de winkels vindt! Nude oogschaduws heb ik al genoeg, maar kleur vind ik ook erg leuk om mee te experimenteren! Ik denk dat binnenkort misschien wel zo'n prachtig Zoeva palette bij mij op de deurmat valt...

Alle foto's in deze blogpost komen van de officiële website van Zoeva. 

Q: Welk palette vind jij het mooist? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...