12 mrt 2014

Catrice LE Crème Fresh

De catrice Limited Editions zijn vaak erg mooi. Er is sinds deze maand weer een nieuwe LE. En ik heb al wat leuke dingen gezien, hoor! Er zijn vooral weer pastel tinten. Vandaag een preview.


Graduation blush €3,99


Een mooie ombre blush. Deze kan ik nog best eens gaan kopen. Hij spreekt me aan en hij is echt leuk. De verpakking vind ik niet super, maar ook niet lelijk.


Powder eyeshadow- € 2,99 


Another pink panter


Jame's Brown



Evergreen 60s


So Jackie O


Hair&Lash&Brow Colour €2,99


Pink flowed- Evergreen 60s


Lip Balm €3,99

The Peach Boys
Evergreen 60s
                                                                 Another Pink Panter

Ultimate nail laquer €2,79 euro


The Peach Boys, Make Fast At Tiffany’s, Evergreen 60s, Another Pink Panther en Light Your Fire.


Ik ben zelf vooral benieuwd naar de blush en de lip balms. Wat is jouw favoriet?
xx Sara 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...