23 mrt 2014

My new addiction: Pretty little liars

Ik hoorde er al veel over. En nu een paar mensen uit mijn klas het steeds over A. hebben, moest ik ook wel gaan kijken. Ik heb het over de serie Pretty Little Liars. Ik dacht altijd, nee daar begin ik niet aan. Maar het is zo leuk!. Ik heb pas een paar afleveringen gezien. Maar ik ben Verslaafd!

 
 
 
Alison, Aria, Hanna, Emily en Spencer zijn beste vrienden en de populairste meisjes op de Rosewood High School. Tijdens een slaapfeestje verdwijnt de leider van de groep, Alison. Hierna valt de vriendengroep uit elkaar. Een jaar later als Aria (Lucy Hale) terug komt uit IJsland krijgen ze allemaal berichten van iemand die zich "A" noemt. Deze persoon dreigt de geheimen die ze hadden bekend te maken. Als het lichaam van Alison is gevonden proberen ze achter de identiteit van "A" te komen.
 
 
 
Ik vond de serie nooit zo aantrekkelijk. En ik weet niet waarom. Ik had echt veel eerder met deze serie moeten beginnen. Hiervoor keek ik altijd The Carrie Diaries. Maar dat is nu afgelopen, voor een tijdje. Ik zocht iets nieuws. Iets anders. Ik hoorde steeds meer over PLL van vriendinnen. En ik werd nieuwsgierig.
 
Ik ben erg blij dat ik met deze serie ben begonnen en ik ga het echt vaak kijken. Er zijn voorlopig genoeg afleveringen, dus ik heb genoeg te doen. Ik vind de serie erg leuk. Misschien steek ik jullie ook wel aan met mijn verslaving!
 
 
 
Wat is jouw favoriete serie?
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...