21 mrt 2014

Real Techniques Setting Brush | Review

In Londen kocht ik vorig jaar in een opwelling de Real Techniques Expert Face Brush. In mijn review liet ik jullie al weten dat ik dol op die kwast was (en nog steeds ben!). Het heeft 10 maanden geduurd, maar ik heb eindelijk een nieuwe kwast van dit merk gekocht! En oh, ik ben zo blij met de Setting Brush! Misschien nog wel blijer dan met de Expert Face Brush...





Real Techniques is in Nederland alleen online te koop, zoals in o.a. de webshops themakeupspot.nl en alicejo.com. Zelf kocht ik de kwast bij een stand van Alicejo.com op de huishoudbeurs voor €9,50. Van Real Techniques worden losse kwasten verkocht, maar ook verschillende sets.




Wat Sam Chapman over haar kwast belooft:
Mijn micro setting kwast is de sleutel voor het afmaken van elke look met een gecontroleerde lichte veeg van poeder of highlighter. Ziet er pixel perfect uit, zelfs in hard licht. Extra zachte taklon (synthetische) haren. 



De kwast is inderdaad erg klein. Zelf vind ik dat prima, aangezien ik de kwast ook voor die reden heb aangeschaft. Ik wil mijn huid zo min mogelijk afpoederen, omdat je het al snel ziet. Met zo'n mini kwast heb je veel controle en kan je niet snel de fout ingaan. Je kunt op alle lastig bereikbare plekjes van je gezicht komen, zoals onder je ogen en bij je neus! De kwast is soepel en lekker zacht. Als je het mij vraagt, is hij gewoon perfect! 



Ik gebruik de Setting Brush echt elke dag (dat ik make-up draag). Vroeger bracht ik mijn concealer altijd met mijn vingers aan, maar sinds ik deze kwast ontdekt heb... Gebruik ik niets anders meer dan deze! Ook poeder ik mijn gezicht graag lichtjes af met de Setting Brush. Trouwens, het formaat is ook perfect voor het aanbrengen van highlighter!

Kortom: wauw wat een top kwast! Heel multifunctioneel en van goede kwaliteit! Jammer dat de Real Techniques kwasten alleen online te koop zijn, want het prijsje is ook niet verkeerd! €10,- voor een goede kwast is zeker prima!


Q: Wat vind jij van de Real Techniques kwasten? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...