31 mrt 2014

OOTD | First Day Of Shorts!

Heerlijk is dat prachtige weer van afgelopen dagen, vind je niet? Mijn humeur is in ieder geval helemaal opgepept! Van 't weekend ging ik met familie naar de Amsterdamse Waterleidingduinen en vroeg ik mijn moeder of ze wat outfit foto's wilde schieten! Ze was toch al bezig met foto's maken, haha! Het gebied was trouwens prachtig: in totaal hebben we over de zestig herten gezien! En ook kwam er nog een (totaal niet schuwe) vos naar ons toe! Vandaag deel ik mijn outfit van die dag en ook nog wat sfeerfoto's, gewoon omdat het kan!






Het moment was daar: de korte broeken werden weer van zolder gehaald! Dit was niet de eerste warme dag van 2014, maar wel mijn eerste korte-broeken-dag! Oh, en wat is dat gevoel heerlijk! Niet de first day of spring, maar wel de first day of shorts!







Het belangrijkste element uit deze outfit is toch wel mijn Coca Cola t-shirt. Ik ben er dol op en moet moeite voor doen om hem niet elke dag aan te doen, haha! De kleur is geweldig, niet zo rood-rood als de normale Coca Cola T-shirts, maar wat klassieker. En die omgevouwen mouwtjes, zo mooi!

Verder had ik een blouse van H&M aan, omdat het in de schaduw helaas nog wat koud was. In de shorts, ook van H&M, zat een zwarte riem met studs van Primark, die ik ook helemaal geweldig vind! De zonnebril met paarse bril kocht ik een jaar geleden bij V&D, ik geloof dat het van SOHO is. Alhoewel ik dat niet meer helemaal zeker weet... Mijn schoenen zijn van Nike: dit zijn namelijk mijn hardloopschoenen! We zouden in totaal 12 km gaan lopen, dus ik wilde wel voor comfort gaan, haha!








Hierboven zie je nog wat foto's die we hebben kunnen maken van de hertjes en de vos! De foto's zijn trouwens gemaakt met een Canos EOS 1100D! Wat prachtig scherp zijn ze he? Ooit, ooit... Dan koop ik mijn eigen spiegelreflexcamera! Nu zal ik het nog moeten doen met mijn Lumix camera!

Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...