30 mrt 2014

MUA Komt Naar Nederland!

Je weet het vast al (tenzij je onder een enorme steen hebt geleefd de afgelopen paar dagen): MUA komt eindelijk naar Nederland en België! Ik kende dit merk al van mijn uitstapje naar Londen vorig jaar en kocht daar de dupes van Naked 1 en 2. Hier en hier kan je nog eens de reviews lezen. Vandaag laat ik jullie hun producten zien die vanaf midden/eind april bij Kruidvat verkocht zullen gaan worden!


Bron foto: madamlotte.nl

Face Kit Pro Complexion €7,99


Bron foto: cityscape-bliss.com

Deze kit is een drie in één. Er zit een cream to powder foundation in, een concealer en een highlighter. Er zullen drie varianten te koop zijn. Het klinkt in ieder geval erg interessant, want zoiets heb ik nog niet eerder in de Nederlandse drogisterij gezien!


Undress Your Skin Highlighting Powder €6,99


Bron foto: shesaidbeauty.com

Toen ik naar Londen ging, wilde ik deze highlighter eigenlijk al kopen. Maar op een of andere manier heb ik heb toch niet meegenomen... Gelukkig komt MUA nu gewoon naar Nederland en kan ik deze prachtige highlighter wel aanschaffen! Want wauw, gorgeous! Het lijkt net een high-end product, vind je niet?

Nail polish €2,49


Bron foto: confidentialness.com

Ik ben dol op nagellak en toen ik de schattige flesjes zag, dacht ik meteen aan Essie! Het zijn gewoon bijna exacte mini's! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit, want €2,49 is natuurlijk bijna niets!


Fur Effect Nails €3,99


In Londen kocht ik ook de Fur Effect Nails. Hier kan je mijn review nog eens lezen! Eigenlijk was ik niet erg enthousiast, maar het is toch wel een grappig product.

Mascara's €1,99 - €4,99


Bron foto: byaranka.nl

Ook zal MUA verschillende mascara's gaan verkopen, de prijs variënd van €1,99 tot €4,99. Een prima prijsje is dat zeker wel! Ook zullen er gekleurde mascara's in het schap te vinden zijn!

Lipsticks €2,99 - €3,49


De laatste tijd ben ik steeds meer into de lipsticks geworden! Ik draag ze nog steeds niet naar school, maar in het weekend vind ik het erg leuk om met allerlei kleuren te experimenteren. Voor deze prijs wil ik de lipsticks van MUA wel eens proberen, hoor!

Pro Lip Trios  €2,99



Bron foto: bethlovebeauty.co.uk

De verpakking ziet er misschien wat goedkoop uit, maar voor die prijs hoef je ook niet heel veel te verwachten. €3 voor 3 kleuren? En even tussen ons, ik heb al veelbelovende swatches gezien op internet!


Metallic Quad Eyeshadows €4,59

Bron foto: beginnersbeauty.com

Ik ben dol op oogschaduw en deze quattro's lijken me ook wel wat! Nu nog wachten tot midden/eind april...

Mosaic Bronzer/ Blush €3,99

Bron foto: sjmwelll.blogspot.co.uk

MUA heeft ook mosaic bronzers en blushes! Ik heb er al een van NYC en ik gebruik hem erg graag! Deze blush ziet er ook prachtig uit!
Eyeshadow Palettes €5,99



Bron foto: teskuh.nl

Naast de twee dupes van UD komt MUA ook met dit pastelkleurige palette. Dit wordt zelfs speciaal uitgebracht in Nederland en België. Deze moet ik echt hebben!

Matte Palette €7,49



Bron foto: retromodelsari.blogspot.nl

Ook heeft MUA een volledig mat oogschaduwpalette in haar collectie. Zeker een handig product als je net wilt gaan beginnen met make-up!

Toekomstige verkooppunten van MUA in Nederland:
Aarle Rixtel – Dorpsstraat 29
Almelo – Grotestraat 77-79
Amersfoort – Langestraat 116
Amsterdam – Osdorpplein 134
Amsterdam – Bos & Lommerplein 186
Amsmterdam – W. Kraanstraat 22
Arnhem – Kronenburgpassage 92
Bennekom – Edeseweg 1
Blaricum – Mercuriusplein 3
Best – Wilhelmiaplein 10
Boxtel – Rechterstraat 4
Breda – Moerwijk 42-44
Breda – Ginnekenstraat 44-46
Bunnink – V. Hardenbroeklaan 12-14
Capelle Aan De IJssel – Koperwiek 75
Chaam – Brouwerij 25
Den Haag – Leyweg 709
Den Haag – V. D. Kunstraat 79
Delft – Papsouwselaan 224
Dinteloord – Westvoorsestraat 52
Dordrecht – Kolfstraat 12-14
Dronten – Het Ruim 54
Eindhoven – WKC Woensel 283
Elst – Dorpsstraat 42
Ermelo – Strationsstraat 109-111
Ettenleur – Hof Van Den Houte 60-62
Geldorp – Langstraat 101-103
Geldorp – De Coevering 18-19
Gennep – Zandstraat 30
Gorinchem – Piazza Center 84
Gouda – Gildenburg 74
Groningen – Herestraat 53
Groningen – Westerhaven 70
Halsteren – Dorpsstraat 164
Heerhugowaard – Middenwaard 2A
Heerlen – Wannerstraat 10
Heerlen – Promenade 27
Heeze – Kapelstraat 106
Helmond – Veestraat 8
Kaatsheuvel – Hoofdpoort 15
Kerkrade – Orlandopassage 19
Lisse – Blokhuis 49
Maastricht – Wijckerburgstraat 32-36
Maastricht – Mosae Forum 139
Maastricht – Grote Straat 55
Meppel – Kruisstraat 20
Mijdrecht – Raadshuisplein
Nijmegen – Zwanenveld 90
Nijverdal – Grotestraat 178
Ommen – Varsenerstraat 5
Oosterwolde – Stationsstraat 7
Pijnacker – Oostlaan 21
Purmerend – Hoogstraat 19-23
Rotterdam – Vuurplaat 461
‘s Hertogenbosch – Rompertpassage 8-12
Sassenheim – Hoofdstraat245
Schaijk – Schutboomstraat 11
Schiedam – Langekerkstraat 32
Someren – Postelstraat 4
Spijkenisse – Breestoep 4
Steenbergen – Kaaistraat 28
Uden – Galerij 5B
Utrecht – Smaragdplein 113
Utrecht – Roelantdreef 235
Veenendaal – Passage 38
Vlaardingen – Veerplein 132
Weert – Muntpassage 40
Wieringerwerf – Terpstraat 5
Woerden – Groenendaal 34
Zevenaar – Grietsestraat 12A

Toekomstige verkooppunten van MUA in België

Aalst – Nieuwstraat 29

Antwerpen – Carnotstraat 86
Arlon – Parc Comm. De L’Hyrdrion 8
Asse – Steenweg 13
Beveren – Grote Markt 22
Bornem – Boomstraat 26
Brakel – Neerstraat 34-36
Bredene – Duinestraat 330-386
Bredene – Brugsesteenweg 25
Bree – Hoogstraat 2
Brugge – Zuidzandstraat 48-50
Deinze – Tolpoortstraat 44
Deurne – Frank Creaybeckxlaan 90-92
Deurne – Herentalsebaan 384
Ekeren – Dorpstraat 28-30
Geel – Nieuwstraat 4
Genk – Europalaan 88
Gent – Veldstraat 76
Gent – Dendermondesesteenweg 112
Geraardsbergen – Grotestraat 50
Haacht – Markt 29
Halle – Volpestraat 3
Hasselt – Koning Albertstraat 48
Ieper – Boterstraat 18-20
Kampenhout – Mechelsesteenweg 44
Knokke – Lippenslaan 311-313
Kortyk – Lange Steenstraat 26-28
Kruibeke – Onze Lieve Vrouw Plein 26
Lanaken – Stationsstaat 21
Leuven – Jodenstraat 1
Lier – Antwerpsestraat 84-86
Lokeren – Markt 39
Lommel – Dorp 22
Maaseik – Klosterbempden 24
Mechelen – Nekkerspoelstraat 443
Mechelen – Bruul 35
Mol – Graaf De Broquevillestraat 12
Morstel – Statielei 51
Oostende – Torhoutsesteenweg 574
Oostmalle – Dorpsplaats 26-27
Oudenaarde – Nederstraat 47
Roeselare – Ooststraat 144
Ronse – Abdeelstraat 14
Schelle – Provinciale STWG 445
Schoten – Paalstraat 41
Smeermaas – Maaseikersteenweg 197B
St Niklaas – Stationsstraat 89
Ternat – Markt 1
Tielt-Winge – Gouden Kruispunt 112
Tongeren – Luikersteenweg 151
Wevelgem – Kortstrijkstraat 18
Wuustwezel – Bredabaan 402

Bron lijst verkooppunten: byaranka.nl

Wauw, wat een mooie producten zitten ertussen! Ik ben vooral benieuwd naar de highlighter en het palette met pastelkleurige oogschaduws. Ook zal er een geweldige (hopelijk) gebakken bronzer in hun schap komen te liggen, maar hiervan kon ik nog geen foto's vinden... 

Q: Naar welke producten ben jij het meest benieuwd? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...