6 apr 2014

A selfie a day keeps the doctor away

Ik houd van selfies. Dat wil niet zeggen dat ik zo vol ben van mezelf dat ik elke dag een foto maak. Maar als ik iets er leuk uit vind zien, wil ik er een foto van maken. Voor instagram of voor later. Vandaag een paar selfies die ik wel leuk vind.
Alle foto's zijn gemaakt met mijn mobiel. De HTC One S.



In een huisje in Venlo toen mijn moeder 50 werd. Het shirt is van Primark en de ketting ook. De lipstain in van nyc. Daar komt nog een review van online.


Deze is al van een tijdje terug. Op de foto met mijn superwarme en dikke colsjaal. Ik heb geen idee waardoor deze foto een wazig effect heeft. Ik heb geen filter toegevoegd.


Met mijn I love London sweater die ik in Engeland kocht. Dit was na de werkweek. op mijn lippen heb ik rimmel apocolyps.


Met mijn favo trui. van de primark en de ketting ook. De lippenstift weet ik eigenlijk niet..


In mijn Primark blouse( zien jullie mijn verslaving?) en met Fogan lipstick nr. 5


Dat waren dan alweer een paar van mijn selfies. Ik vind de allereerste het leukst. Die heb ik gemaakt voordat ik naar het openingsgala van school ging. Mijn haar zat toen zo leuk in een knot. Maar ik kon er geen mooie foto van nemen...

Houden jullie ook zo van selfies maken?
xx Sara

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Zelf vind ik het ook altijd leuk om selfies te nemen, maar 9 van de 10 x zijn het rare gezichten die ik dan weer stuur op Snapchat, haha.
    Liefs, José.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...