5 apr 2014

Miss Sporty Crush On You 3D Texture Red Fusion

Ik heb een crush op liquid sand nagellakken van O.P.I, Barry M en Essence, maar nu ook op die van Miss Sporty! De lak Magazine Cover Mouse van O.P.I. gebruik ik ontzettend vaak, maar helaas is dit een limited edition en ook nog eens een mini... Gelukkig zijn er genoeg dupes van deze lak in de drogisterijen te vinden en bij een €1 actie bij Etos sloeg ik Miss Sporty Red Fusion alvast als back-up in!




Ik heb de foto hierboven expres onscherp gemaakt, zodat je goed kunt zien hoe veel prachtige gouden glitters Red Fusion bevat! 




Wauw, zie je die gouden glitters? Dit is gewoon te mooi voor woorden! De frisse rode kleur neigt naar oranje/ koraal en verstrekt de glitters nog extra geweldig! Summer in a bottle! Het matte effect met liquid sand en glitters? Zo mooi... Ik kan nog uren bij de bovenstaande foto zitten te zwijmelen, haha!



Is deze lak gewoon niet gorgeous? Ik had dit echt niet verwacht van zo'n budget merk als Miss Sporty! Op de foto's draag ik 2 laagjes nagellak, waarbij je de tips heel licht wat ziet doorschijnen. Een derde laagje zou niet verkeerd zijn... Gelukkig droogt de lak snel, dus het kost niet veel extra tijd. Zeker als je bedenkt dat je toch geen top coat gebruikt (anders is het liquid sand effect verdwenen...)

Ook de houdbaarheid van de Crush On You 3D Texture nagellak is goed. Ik draag de lak inmiddels al 4 dagen op mijn nagels en er zijn nog geen chips te bekennen. Mijn nagels zijn namelijk van zich zelf al vrij sterk en nagellak chipt bij mij dan ook zelden. Maar zonder top coat vind ik dit al best een prestatie!

Een exacte dupe van mijn O.P.I. nagellak is het trouwens niet. Miss Sporty is een stuk meer oranje en minder klassiek rood. Erg vind ik het niet, want de prijs verschilt toch ook wel een volle €13! Doe mij dan toch maar deze budget nagellak! Wel zou deze nagellak van Miss Sporty meer op O.P.I. Jinx lijken, een andere limited edition kleur. 

Q: Wat is jouw favoriete liquid sand nagellak? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...