8 apr 2014

Blogtips

Bloggen. Het is tegenwoordig normaal als je een blog hebt, lijkt het wel. Er zijn zoveel mensen die er een hebben. Bloggen is leuk en hip. Maar hoe begin je een blog? Waar ga je over schrijven? En hoe blog je met zijn tweeën? Vandaag geef ik jullie wat tips.




Ik begon mijn blog omdat ik het leuk vond. Het is belangrijk dat je geen blog begint voor de gratis spullen. Ik blog inmiddels 2 jaar, en ik heb nog geen gratis product gekregen. Natuurlijk zou ik dat ook wel eens willen. Maar daar draait bloggen voor mij niet om. Ik doe het voor mijn plezier.



Ook is het belangrijk dat je er de tijd voor neemt. Niemand houdt van afgeraffelde blogposts met onscherpe foto's. Ik voel me pas goed als ik kwalitatief goede posts online zet.


Doe dingen waar je je prettig bij voelt. Als je iets niet wilt, moet je het niet doen. Dat geld ook met bloggen. Sommige foto's zet ik echt niet online, ik voel me er niet goed bij. En daar draait het om.


Bloggen met iemand anders. Dat doe ik nu sinds een tijdje met Iris. Ik vind het erg fijn en leuk. We kennen elkaar al erg lang, en daardoor kan onze band wel tegen een stootje. Je moet kunnen zeggen wat je vind. En ik denk dat wij dat wel kunnen. Het is niet altijd even leuk. Maar we zetten ons er over heen en helpen elkaar. Zo worden we alleen maar sterker en beter.


Waar schrijf je over? Dat is een goede vraag. Ik heb soms ook geen inspiratie. Of geen zin. Dat komt ook wel eens voor. Bij iedereen wel. Ik schrijf over dingen die ik leuk vind. Daarom zie je niet superveel huidverzorging. Ook bekijk ik andere blogs en doe ik inspiratie op. Ik gebruik niet hun ideeën. Ik gebruik mijn eigen ideeën en maak er zelf iets van. Zo vind ik lippenstift heel leuk, dus dat zie je bij mij wat vaker. En Iris houdt veel van nagellak. Dus dat zie je veel bij haar.




                                             Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tips.
                                                                       xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...