21 apr 2014

Mijn Favoriete Apps #3

Tegenwoordig is elke tiener 'verslaafd' aan zijn of haar telefoon, als je het hun ouders vraagt. Die nieuwe generatie ook altijd weer, hè? Vastgegroeid aan hun smartphone en geen aandacht voor de rest van de wereld! Om dat gevoel nog eens even lekker te versterken, deel ik vandaag mijn favoriete apps van dit moment! Waarmee ik 24 uur per dag doorbreng, natuurlijk!




Whatsapp

Vrij standaard, maar Whatsapp hoort toch echt in dit rijtje thuis! By far de app op mijn telefoon die ik het meest gebruik op dagelijkse basis! Ik zou echt niet meer weten hoe ik zonder deze app heb geleefd... Even een vraagje aan een vriendin of klasgenoot? Appen maar!

Messenger

Messenger is een vrijwel dezelfde soort app als whatsapp, maar verdient toch wel even wat aandacht in deze blogpost. Messenger is een soort whatsapp van Facebook en ik vind berichten versturen met Messenger veel praktischer dan met de gewone Facebook app! Zeker een aanrader als je veel berichten verstuurt op Facebook. 




Instagram

Ook kan Instagram natuurlijk niet ontbreken bij mijn favoriete apps. Ik moet wel toegeven dat ik mijn periodes heb waarin ik Instagram meer of minder gebruik. Dan vind ik het heerlijk om 's ochtends vroeg wakker te worden door door mijn Instagram te scrollen! 


Simple MP3

Simple MP3 is de app die ik gebruik om muziek te downloaden. Een prima app als je het mij vraagt! Wel jammer dat hij sommige (Engelstalige) nummers van Nederlandse artiesten niet kent, maar ja... Niets aan te doen! 



Snapchat

Snapchat, wie kent het niet? Al mijn vrienden, inclusief ik zelf, zijn er verslaafd aan! Foto's naar elkaar sturen die je daarna nooit meer zult zien? Een mooie mogelijkheid om je gekste foto's te sturen!


Flappy Bird


Unblock Me

Dan de twee apps waarvoor je geen internet (alleen om het te downloaden natuurlijk) nodig hebt en die ik graag gebruik om tijd te doden: Flappy Bird en Unblock Me. Flappy Bird kent iedereen eigenlijk wel en Unblock Me is een game waarbij je blokjes zo moet verschuiven, dat je het gekleurde blokje door het poortje krijgt. Erg verslavend en frustrerend tegelijkertijd, haha!


Runkeeper

En als laatste mijn favoriete hardloop app: Runkeeper. Ik heb al meerdere hardloopapps geprobeerd, maar ik blijf steeds terugkomen bij deze! Hij werkt altijd goed en stopt nooit met meten tijdens een rondje hardlopen. Ook is de app gewoon fijn overzichtelijk! Misschien schrijf ik er binnenkort nog wel een uitgebreide blogpost over! 


Q: Wat is jouw favoriete app? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...