25 mei 2014

Laura´s LifeBeautyStyle

Wij zijn dol op bloggen, maar natuurlijk ook op het lezen van andere blogs! Laura´s blog lifebeautystyle.blogspot.nl volgden we al een tijdje en vandaag hebben wij de eer om in haar rubriek ´the blog of...´ te mogen staan En ook staat Laura zelf vandaag op dit plekje internet in de spotlights! 




Kan je je kort voorstellen?
Natuurlijk! Mijn naam is Laura, ik ben 16 jaar en zit in Havo 4 en ik heb dus een blog. ;)

Wat zijn je hobby´s naast bloggen?
Mijn grote hobby is eigenlijk mijn blog! Ik doe verder niet echt veel andere dingen naast bloggen. Ik ben wel druk met school, maar dat is natuurlijk geen hobby. Blogs lezen en YouTube filmpjes kijken, doe ik gewoon graag in mijn vrije tijd!

Wie was jouw inspiratie om een blog te beginnen?
Serena van Beautylab.nl. Ik was op een zondagmiddag filmpjes aan het kijken op YouTube, kwam bij een filmpje van Serena terecht en ben zo ook een kijkje op haar blog gaan nemen. Al snel ontdekte ik de Beautyblogs en ben ik er zelf ook eentje gestart, wat inmiddels alweer twee jaar geleden is!


 Waarom heb je voor de naam ‘LifeBeautyStyle’ gekozen?
Ik wilde iets met beauty en lifestyle en kwam zo dus  tot de combinatie LifeBeautyStyle. Misschien niet heel creatief en persoonlijk, maar veel was al bezet. Toen vond ik het prima, maar achteraf had ik er misschien wel wat beter over na moeten denken, maar spijt heb ik niet hoor!

Waaruit haal je inspiratie voor blogposts?
O-ver-al! Dingen die ik doe, Pinterest, andere blogs (natuurlijk geef ik er wel mijn eigen draai aan), tijdschriften, het Wereld Wijde Web, enz.

Wat is je favoriete onderwerp om over te schrijven?
Beauty! Dit is ook het grootste gedeelte wat terugkomt op mijn blog. Ik vind het leuk om reviews te schrijven, make-up looks te maken en nog een heleboel andere dingen te doen wat met beauty te maken heeft.



Wat is jouw ultieme beauty tip?
Uhm, gebruik goede kwasten (maak ze regelmatig schoon ;) ) en doe qua make-up wat je zelf mooi vindt en waar je jezelf fijn bij voelt.

Wat maakt jouw blog uniek?
Dat is best een lastige vraag, maar ik schrijf gewoon over wat ik leuk vind en dat is denk ook het belangrijkste en iets wat een blog uniek (persoonlijk) maakt.

Hoe kijk je uit op de toekomst van jou en je blog?
Ik hoop nog heel veel leuke dingen te kunnen doen met mijn blog en het ook met mijn studie en baan te kunnen combineren en zo lang door te gaan als ik het leuk vind!


Wat zijn jouw favoriete blogs en/of YouTubers?
Ik volg grotere en kleinere blogs (en daartussen), maar mijn favorieten zijn toch wel de grotere bloggers. Mijn drie favorieten zijn Mascha, Cynthia en Vera. Qua YouTubers Ingrid, Mert en Kelvin en Peter.

Waar ben je op social media te vinden?
Je kunt me vinden op Bloglovin, Twitter, Instagram, YouTube en Pinterest.

Is er nog iets wat je aan onze lezers kwijt wilt?
Bedankt voor het lezen en het lijkt me natuurlijk leuk als je eens een kijkje neemt op mijn blog. Ook kun daar gelijk een artikel vinden waarin ik Iris en Sara vragen heb gesteld.

We vonden het heel erg leuk om Laura 'op bezoek' te hebben en willen haar hiervoor heel erg bedanken! Lijkt het jou ook leuk om op onze blog in de spotlights te staan? Stuur ons dan een mailtje! 

Liefs' Sara & Iris

1 opmerking:

  1. Ik ben net op jullie blog gekomen via Laura, haha! Ik vind jullie site nu al leuk :) x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...