26 mei 2014

What's In My Schoolbag! | Mei 2014 Sara

Ik heb nog nooit een what's in by bag gedaan. In die twee jaar dat ik blog. Dus ik vond het daar eens tijd voor worden. Maar ik heb het op dit moment erg druk, dus een video maken en bewerken kostte teveel tijd. Vandaar een What's in my bag in fotovorm! Iets nieuws wat ik nog niet voorbij heb zien komen. Veel leesplezier!






Op de eerste foto zag je mijn schooltas. Deze gebruik ik bijna altijd. Ik ben wel op zoek naar een handtas voor school. Vooral voor volgend jaar, want dan zit ik in mijn examenjaar. Iemand een idee bij welke winkel ik eens kan kijken? Laat het alsjeblieft achter in de reacties.

Op deze foto zie je dingen die bijna altijd in mijn tas zitten. Behalve de rekenmachines. Die heb ik 3 dagen in de week nodig. Meestal alleen mijn grafische trouwens maar soms ook mijn gewone. Een pakje kauwgom kan ook niet ontbreken. En dat doet mij eraan herinneren dat ik een nieuwe moet kopen... Dat zwarte rondje is een uitklapbare haarborstel. Superhandig! Hij komt van de Wibra en was €2. Ook zie je nog mijn sleutelbos liggen met huis-, poort- en kluissleutel. En wat leuke sleutelhangers!


Dit zijn de boeken die ik op een donderdag meeneem. Je ziet mijn tekenboek voor Kunst beeldende vorming, mijn Frans boek en werkboek en mijn schrift voor alle talen. De rest lag al op school. Als ik er geen huiswerk van heb ligt het in mijn kluisje. 


Dan nog een schriftje met planning. Dat moest ik aan mijn mentor laten zien. Die neem ik niet altijd mee. Mijn etui uit Frankrijk en mijn deodorant. Die ruikt trouwens superlekker!


In mijn etui zitten een paar pennen. Maar tijdens het foto's maken kwam ik erachter dat ik er een paar kwijt was. Die zitten er inmiddels weer in.


Ook heb ik markeerstiften en een zwarte dikke stift. Die dingen komen altijd van pas. 


Dan notitieblaadjes. Die heb ik lang niet altijd bij me hoor! Die linker is van de Hema en de rest is van de Action. Die van de Hema neem ik wel regelmatig mee. 


Zo leuk!


Hier een foto met alles wat in mijn etui zit. De schaar zit er inmiddels niet meer in en ook de pennen zijn vervangen.

Hopelijk vonden jullie dit een leuke manier van een What's in my schoolbag!

                                    Q Wat is jouw favoriete item in je (school)tas?
                                                                    xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...