14 mei 2014

Opgemaakt #5

De afgelopen twee maanden zijn alweer voorbij gevlogen en dat betekent een nieuwe opgemaakt blogpost! Twee weken te laat, maar goed, haha! Ik maakte wat gezichts- en douche producten op, wat huidverzorging en ook twee lippenbalsems! 





Allereerst zijn deze twee douchegels de afgelopen twee maanden opgegaan. Ze waren op zich wel fijn, maar niet bijzonder. Niet het opnieuw kopen waard in ieder geval!




Ook heb ik er weer twee haarproducten doorheen gejast! Zoals in elke opgemaakt blogpost, is mijn go-to crème spoeling van Schwarzkop weer op en ook deze volume shampoo van Andrélon. Beide producten die ik wel vaker gebruik!




Dan zijn dit twee huidverzorgingsproducten die ik onder de douche gebruikte. Over de reinigingsgel van Yves Rocher heb ik al eerder een review geschreven, je kunt hem hier nog eens terug lezen. Een erg fijn product, alleen jammer dat ik nooit zo vaak bij Yves Rocher winkels kom. Ook kwam aan de scrub van Garnier 'na jaren lang' gebruik een einde. Ik ben meteen naar Kruidvat gegaan om een nieuwe Garnier scrub te halen, deze keer een speciaal voor de onzuivere huid met mee-eters.


Dan heb ik verder een nagellak remover van Kruidvat opgemaakt, hier heb ik toch wel bijna 1,5 jaar meegedaan! Dat komt grotendeels doordat ik tegenwoordig de voorkeur geef aan de 'nagellak potjes' in plaats van de gewone removers. Ook kwam ik deze rode nagellak van Wild&More tegen die volledig uitgedroogd was... Heel vreemd! Die gaat dus helaas ook de prullenbak in!




Een bijzondere prestatie voor mijn doen: ik heb de afgelopen twee maanden zelfs twee lippenbalsems helemaal opgemaakt! Van beide heb ik reviews geschreven, die kun je hier (NYC) en hier (MNY) lezen. Ik heb nog een hele voorraad aan lipverzorging liggen, dus opnieuw kopen doe ik even niet. De Dr. Rescue lippenbalsem is overigens niet eens in Nederland te koop, dus dat wordt hem sowieso al niet!



Ook gaat er nog een deodorant van Fa (de Seductive Scent nog wel ook!) in de prullenbak en de Liquid Ink Waterproof Eyeliner van Essence is ook aan zijn einde gekomen. Dit was één van de eerste eyeliners die ik zelf kocht en toen ik hem laatst weer eens gebruikte, bleek hij dan toch op. De deodorant vind ik wat meer geschikt voor de winter, dus met opnieuw kopen wacht ik nog even. En ook van eyeliners heb ik er nog genoeg, haha!



Als laatste maakte ik de Control Stick van Kruidvat op, hier lees je nog eens de battle van dit product met een soortgelijke stick van Garnier. Ook is deze L'Oréal Make-up Remover inmiddels helemaal op. Van de Control Stick heb ik meteen een nieuwe gehaald en van de make-up remover heb ik nog een heleboel back-ups staan!

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...