21 mei 2014

The Fairytale Tag | Sara

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Het is al weer een tijdje geleden. Iris heeft deze tag ook al eens gedaan. Hij is erg leuk en eens een keer wat anders. Dus ben je benieuwd of ik een prinses ben? Lees dan vooral verder.




Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?
Ja, ik houd van de geur van buiten. Of als het net geregend heeft. Maar alleen in de lente en zomer vind ik het fijn om buiten te zijn. In de herfst soms ook nog wel. Maar als het regent en sneeuwt en somber is ben ik niet buiten te vinden. Ik fiets dan op hoog tempo naar school en naar huis. Voor de rest zit ik dan het liefst de hele dag binnen in mijn onesie.

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Nee, niet echt. Ik heb altijd zoiets van "Eerst zien, dan geloven." Ik weet niet waarom. Wel heb ik gehad dat ik iemand heel leuk vond en dat ik zeker wist dat hij mij ook leuk vond. Maar dat was niet zo. Maar dat houd ik meer mezelf voor de gek. 

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb een broertje van 15. Onze relatie verschilt. Het ene moment zeggen we niets en het volgende moment zijn we heel de dag samen. Dat ligt er heel erg aan.



Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
7/8 uur. Dat is wel genoeg opzich. In de winter ben ik wel vaak moe. Maar voor de rest heb ik daar geen last van. 

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Eerlijkheid en medeleven. Gewoon dat je zorgzaam bent en aardig voor (bijna) iedereen. Ook moet je gewoon eerlijk zijn en tegen me zeggen wat je vindt. Want ik houd niet van mensen die liegen. 

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Mensen die vies eten en stinken.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Ik woon thuis, en we hebben wel een paar planten. Maar die verschillen erg. Ik zou echt niet weten welke planten er nu staan. Wel hebben we tomaten planten en bieslook, komkommer en radijsjes. 

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Nee, niet meer. Ik heb vroeger goudvissen gehad en een konijn. Maar die is helaas al weer langer dan 3 jaar dood.




Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Dat vind ik lastig om te zeggen. Ik ben vrij onzeker. Het gaat wel beter en ik heb zeker dagen dat ik denk dat ik er wel goed uit zie. Of dat mijn make up goed zit. Maar niet elke dag.

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Mijn onzekerheid. Maar zoals ik net al zei, is het al een stuk beter. Ik ga vooruit. 

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Rondreizen over de wereld. Ook wil ik gewoon een leuke baan, het liefst iets met schrijven. En een leuke man en een hond. Ook wel een kind, denk ik.

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee, niet echt. Het ligt wel aan hoe die bekende is en of een van mijn vriendinnen hem/haar al kent. 

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Geen idee. Ik denk dat ik nu wel ongeveer rond mijn eigen leeftijd zit. Misschien iets ouder. Maar ik ben nu wel aardig gelijk. Lekker 16 jaar dus!




De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Mijn vrienden en familie. Ik zou echt niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Al het andere is vervangbaar. Maar zij niet. 

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik werk erg hard. En ik kan me rot voelen als anderen dat niet doen of merken. 

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Ja, steeds leuker! Ik ben dit jaar voor het eerst naar een schoolfeest gegaan. Ik had het veel eerder moeten doen. Ook wil ik misschien zelf een feestje geven voor mijn 17e verjaardag.

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Ja, ik vind het wel belangrijk dat ik er goed uitzie. Ik houd best van kleding en erg van shoppen. Met een shoptegoedkaart zou je me heel blij maken! :) Maar ik heb ook dagen dat ik in mijn oude kloffie door het huis slenter hoor.

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nee, niet echt. Ik probeer het wel vaker te zijn. Maar ik vind het erg lastig.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Ja, best wel. Soms iets te. Maar ook dat gaat beter. Ik heb steeds vaker iets van laat maar. Boeit mij het wat. En dat is soms ook goed!




Dat was de tag alweer. Ik vond hem erg leuk en eens een keer wat anders. Ik wil weer wat vaker tags gaan doen. Dus als jullie nog een leuke tag weten, laat het gerust achter in de reacties!


                           Q Op welke sprookjesfiguur vind jij jezelf het meest lijken? xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...