20 mei 2014

OOTD Simple But Neon | Iris

Een tijdje terug spraken Sara en ik af en besloten we outfit foto's te schieten. Sara's outfit heb je twee weken geleden hier al kunnen zien. Ik was eerder die dag wezen winkelen, dus ik wilde voor een comfy outfit gaan! 




De foto´s hebben we in de meivakantie geschoten, dus vandaar het weer, haha! Geen 20 graden Celicius of iets dergelijks! Het waaide zelfs nogal hard... Vandaar de leren jasjes die Sara en ik allebei droegen! Die van mij komt van Soho. 




Verder had ik natuurlijk weer mijn zwarte All Stars aan, want die draag ik bijna elke dag! Ze lopen zo ontzettend lekker! Verder zijn mijn broek en truitje van H&M. Het riempje is van Primark, maar helaas is die niet zo goed te zien. Hij is heel gaaf: hij is namelijk zwart met studs! 


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...