28 jun 2014

Essence Party In A Bottle

Er zijn van die nagellakjes die op het eeste gezicht niet zo bijzonder lijken, maar op je nagels toch hartstikke mooi zijn. Zo ook Essence Party In A Bottle. Een 'saaie', mintblauwe glitter top coat. Maar als je hem goed combineert, schitteren je nagels als een mint zonnetje!



Als basiskleuren draag ik hierboven op de foto's O.P.I.'s Ski Teal We Drop en Miss Sporty's 346. Op de donkergroene kleur valt de glitter veel meer op en daarop komt hij dan ook veel meer tot zijn recht. Donkergroen kan nu toch opeens wel voor de zomer! 



Ik draag 2 dunne laagjes van Party In A Bottle. Zo droogt de nagellak sneller en heb je meer glitters. Twee vliegen in één klap! Ik vind de turquoise kleur erg leuk, niet speciaal, maar wel gewoon mooi. Er is in ieder geval niets negatiefs over te zeggen.



Best een leuk kleurtje toch? Alleen geen super vernieuwende kleur. Ik heb zoveel andere kleuren die deze overstijgen. Het scheelt dat Essence Effect Nail Polish maar €1,99 voor 10 ml kost. Mmm, ik weet nog steeds of ik echt énthousiast ben. Het is een hartstikke leuk kleurtje, maar ik ben niet weggeblazen... Wat vinden jullie van Party In A Bottle?

Liefs' Iris 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...