11 jun 2014

Fotoshoplog Action | Sara

 De action is geen goede winkel voor je portemonnee. Maar oh wat hebben ze er toch vaak leuke spullen. Ik ging er laatst heen, en natuurlijk kon ik niet zonder iets vertrekken. Het is niet veel. Maar ik wilde het toch even aan jullie laten zien. 




Als eerste nagellakjes. 2 van Maybelline en 1 van Sally Hansen. Hier komen nog reviews over.

 '
Ook kocht ik simpele teenslippers. Voor in de zomer! 


Mijn portemonnee is stuk aan het gaan. Dus ik kocht een nieuwe. Dit is een grote en ik wil hem eigenlijk volgend schooljaar pas gaan gebruiken. Dus ik hoop dat mijn oude het nog even redt. 



Mijn watjes waren opeens op. Dus ik nam 3 rollen mee voor 50 cent per stuk. Ze werken erg fijn. 



En als laatst kocht ik deze krul en stijltang in 1. Ik ben hem inmiddels aan het reviewen. En hij bevalt me erg goed. 

                                                Wat koop jij het liefst bij de action?
                                                                 xx sara

2 opmerkingen:

  1. Allemaal leuke dingen, ik moet ook weer eens naar de Action! Ik ben erg benieuwd naar de krul- en stijltang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij werkt redelijk fijn. Maar mijn haar blijft niet heel de dag stijl en krullen blijven ook niet lang zitten. Maar dat kan ook door mijn haar komen.

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...