26 jul 2014

Mijn School Spullen Voor 2014/2015

Ik ben dol op winkelen voor schoolspullen. Jammer genoeg had ik nog heel wat spullen over, dus dit jaar heb ik niet ontzettend veel ingeslagen. Ik kocht een nieuwe agenda, een rol inpakpapier en wiskunde schriften!




Als het op agenda's aankomt, kan ik nooit kiezen. Ik twijfelde ook deze keer weer erg, maar ik heb gewoon de knoop doorgehakt. Ik koos voor de agenda van Blond Amsterdam. Hij sprong er voor mij uit, omdat hij zo groot is. Je hebt 'lekker' veel ruimte om je huiswerk op te schrijven en hij is ook fijn clean. Net wat leuker dan een basic Hema agenda (hoewel er dit jaar ook een stel gave bij zitten!), maar niet te druk. 

De Blond Amsterdam School Agenda 2014/2015 kost €14,95 o.a. bij V&D, Bruna en Blz..


Toen je het woord 'inpakpapier' las, dacht je zeker dat ik het mis had? Nou, eigenlijk niet, haha! Ik kocht dit geweldige inpakpapier met uiltjes bij V&D. Ik vond het kaftpapier niet erg interessant, maar bij het inpakpapier lag heel veel leuks. Je plakt gewoon wat extra plakband voor versteviging op de randjes van je schoolboeken en je bent good to go. 

V&D inpakpapier kost €1,49 per rol. 



Verder kocht ik vier 10 mm bij 10 mm schriften voor wiskunde en twee 5 mm bij 5 mm schriften voor natuurkunde en scheikunde. Ik jas er zo 4 wiskunde schriften per jaar door heen, dus ik sloeg er al vast weer wat in! Nu zijn er namelijk veel meer leuke printjes te vinden. Ik kocht er met sterrenprint (bij Hema voor €2), een simpele roze (bij V&D voor €1,50) eneen met het Empire State Building erop (bij V&D voor €3,75). Ik moet gewoon alles met dat gebouw erop hebben... Ook kocht ik twee simpele schriften (bij Action voor €0,79).

Verder had ik -zoals je wel kunt zien- nog een heleboel A5-schriften over. Deze zijn van links naar rechts van Pip Studio, Blz., Hema en de laatste drie komen uit China. Ik heb er nog meer dan genoeg voor dit schooljaar in ieder geval!


En als laatst kocht ik nog etiquettes bij Hema voor €1,-. Voorgaande jaren kocht ik altijd duurdere van A-merken, maar ik vond deze nu eigenlijk ook wel prima. 


Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...