28 jul 2014

Tip: Hema Deskplanner

Vandaag heb ik geen beauty review voor jullie. Maar een review van een boekje. En van de Hema nog wel. De Hema heeft de laatste anderhalf jaar zulke leuke dingen! Agenda's, notitieboekjes en pennen. Dit boekje is van vorig jaar. Maar hij ligt nu nog steeds in de winkel. Hij lijkt me superhandig dus ik nam hem mee! Vandaag een review. 



Dit is 1 bladzijde. Er zitten in totaal 104 bladzijden in dit boekje. Dus je kan even vooruit. Per week gebruik je er 1. Dus je kan even vooruit.. Je hebt genoeg schrijfruimte. Handig voor school of voor planningen voor je blog! Ik ga hem voor beide gebruiken. 


Op de achterkant van elke bladzijde staat een klein to do lijstje. Ook is er ruimte voor wat notities. Superhandig.


Zo komt hij bij mij te staan. Het staat leuk en hij gaat goed van pas komen. Wat een leuk ding is dit! Echt een aanrader en erg overzichtelijk. Hij is €3,95 en te koop bij de Hema.

                                Q : Wat vinden jullie van de schoolspullen van de Hema?
                                                                     xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...