15 jul 2014

Mijn YouTube Crushes

Als ik ergens dol op ben, dan is het wel YouTube. Ik vind het heerlijk om lekker lui op m´n bank te zitten met mijn laptop op schoot. Ik deed al eerder blogpost met ´leuke youtubers´, maar vandaag deel ik mijn grootste favorieten!




Shaaanxo - Shannon Harris





Als ik tussen al deze YouYubers zou moeten kiezen, dan staat Shannon toch wel op nummero uno! Ze heeft een geweldige persoonlijkheid (ze lijkt me zo lief!) en haar video's zijn ook ontzettend leuk om naar te kijken. Ze maakt veel tutorials, chitchat GRWM (waar ze tijdens het opmaken gezellig kletst) en first impressions.


Cutepolish - Sandi






Misschien had je het al meegekregen: Cutepolish heeft haar gezicht 'onthuld'. Nooit zag je meer dan haar nagels, maar laatst heeft ze toch de stap genomen. Ik vind haar video's nu nog leuker, omdat ze nu wat persoonlijker zijn geworden. 



BeyondBeautyStar - Claudia Sulewski



Bij Claudia kan ik er niet echt mijn vinger opleggen wat ik nou zo leuk vind aan haar. Ze is -denk ik- gewoon erg vrolijk en spontaan. Ja, dat doet het voor mij!


Glamlifeguru - Tati



Hmm, ik denk dat Tati misschien nog wel zelfs nummero duo voor mij is! Ze uploadt zes (!) keer in de week een aan beauty gerelateerde video. Make-up Monday, Tip Tuesday, What-to-do Wednesday, Hot or Not Thursday and ... Friday. Ik vind haar eerlijke en uitgesproken mening over producten geweldig en ja... Gewoon kijken!


MoreZoella - Zoe Sugg





Als je Zoe nog niet kent... Dan kan ik niets anders zeggen dat je onder een steen geleefd moet hebben. Met meer dan 5 miljoen abonnees, behoort ze tot de grootste YouTubers.  Dat kan ook niet anders, want ze is zo'n leuk persoon! Maar ik vind haar vlogs nóg leuker dan haar gewone kanaal. In juni vlogde ze de hele maand elke dag. En stiekem mis ik haar dagelijkse vlogs wel een beetje!



NikkieTutorials - Nikkie de Jager




Nikkie is een van de grootste Nederlandse YouTubers met bijna 500.000 abonnees. En dat is helemaal niet vreemd, want ze is gewoon ontzettend goed in wat ze doet. Ze werkt als make-up artist en heeft deze maand ook haar eigen Fashionista in de winkel liggen (die trouwens erg leuk is om te lezen!). 

Q: Wie is jouw favoriete YouTuber? Liefs' Iris

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...