6 jul 2014

Preview Catrice Najaar 2014

Zoals altijd komt Catrice weer met een aanvulling van haar collectie in het najaar. En die vind ik altijd erg leuk. Ook dit keer ben ik weer benieuwd. Vandaag een preview. De producten zijn vanaf augustus in de winkel. 



catrice09

COLOUR CORRECTING MATTIFYING POWDER € 4,59
OMBRE TOP COAT € 2,99



Eerst een poeder die je huid egaliseert en matteert. Ook komt er nog een ombre top coat. Echt supergaaf! Hier ben ik erg benieuwd naar. 



catrice08

MULTI STYLE MATT EYELINER € 3,59
LASH BOOST LASH EXTENSIONS FIBRES € 4,59
DUO EYESHADOW BRUSH

Deze producten spreken me niet echt heel erg aan. Wel ben ik benieuwd naar de werking van de lash boost.

catrice07

VELVET MATT EYESHADOW € 3,99

Ohhh, wat een mooie bordeaux rode kleur. Daar ga ik zeker even naar kijken.

catrice06

NIEUWE KLEUREN ABSOLUTE COLOUR MONO EYESHADOW € 2,89

Al deze kleuren vind ik erg mooi. Wel heb ik zulke kleuren al eerder bij catrice gezien. Maar dat maakt niet uit. De oogschaduw linksboven vind ik het mooist.
catrice05

LUXURY LACQUERS MILLION BRILLIANCE € 3,59

Mooie glitternagellakjes. Vooral de paarse lijkt me erg mooi.

catrice04

BEAUTIFYING LIP SMOOTHER € 3,59

Leuk! Het ziet er ten eerste al schattig uit. En leuke subtiele kleurtjes. Hier ben ik erg benieuwd naar.

catrice03

NIEUWE KLEUREN LIPSTICK € 3,99

Als lipstick addict ga ik hier natuurlijk even naar kijken. Mooie roze tinten. De linkse lijkt me erg mooi.
catrice02

LAST EXTENTSION VOLUME MASCARA € 3,99
ULTIMATE LASH MULTIMIZER VOLUME MASCARA WATERPROOF € 4,89

catrice01

CATRICE NUDE ILLUSION MAKE-UP € 7,59

En als laatste nieuwe foundations!!! Ik heb nog nooit een foundation van catrice gehad. Maar ik hoor er goede dingen over. Deze flesjes zien er ook weer erg professioneel uit.
Waar ga jij naar kijken als de nieuwe collectie uit is?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...