4 jul 2014

Review Essence Lipliners 07, 08 & 12

Ik zag het nut nooit zo van lippotlood. Toch stond ik een tijdje geleden bij de Kruidvat en viel mijn oog op deze mooie potloden. En ze zijn maar één euro per stuk. Meenemen dus! Vandaag een review.

De verpakking is simpel, zoals we van Essence gewend zijn. De kleur van het potlood is al aan de buitenkant te zien. 


Als eerste nam ik 07 cute pink mee. Een mooie felroze kleur. 


Ik heb de potloodjes al gebruikt op deze foto. Maar er gaat maar weinig af, terwijl er wel kleur af komt. Dit potlood was vrij hard. 


Dan 08 red blush. Een mooie donkerrode kleur. Perfect bij mijn rode lippenstiften. Hij past bij veel soorten rood. 


Deze is vrij romig. 


En als laatste 12 wish me a rose. Een mooie nuderoze kleur. Deze is super romig en past bij veel nude lipsticks. Dit is denk ik zelfs mijn favoriet. Maar ze zijn allemaal erg goed. 


Van links naar rechts: 07, 08 en 12.


Ik ben erg tevreden over deze lippotloodjes en gebruik ze dagelijks. Ze zijn fijn en je hoeft ze niet vaak te slijpen. En voor die euro hoef je ze ook niet te laten liggen. Ze zijn te koop bij Kruidvat.

                              Gebruiken jullie vaak een lippotlood bij een lippenstift?
                                                                       xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...