9 aug 2014

Filmreview: The Fault In Our Stars

Ik ben laatst naar The Fault in Our Stars geweest. ( TFIOS) Dat moest wel, want het boek was geweldig! Ik heb het al meerdere keren gelezen. Dus toen bijna de hele wereld naar TFIOS ging kon ik niet achter blijven. Samen met mijn moeder heb ik de film gezien. En wat vond ik er van? Dat ga ik jullie vandaag vertellen.

Perfect❤️👌😍

Waar gaat de film over: Hazel werd drie jaar geleden opgegeven, maar een nieuw medicijn rekt haar leven voor nog onbekende tijd. Genoeg om een studie op te pakken en vooral niet als zieke behandeld te worden. Augustus, Gus, heeft kanker overleefd - ten koste van een been.Vanaf het moment dat Hazel en Gus elkaar ontmoeten, lijkt er geen ontsnappen aan de zinderende wederzijdse aantrekkingskracht. Maar Hazel wil niet iemands tijdbom zijn.

Bron

hugot | Tumblr

Mijn mening: Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. De film was zo goed. En zo mooi! Ik heb een paar keer echt tranen in mijn ogen gehad. De film kwam zo goed over een met het boek. Echt, hoe is het mogelijk? Ik wil nog een keer. Alles was perfect! Het ging over hoop en het heeft me echt aan het denken gezet. Shailene heeft Hazel zo goed gespeeld! En ook Ansel speelde Augustus zo mooi! ( en hij is niet lelijk :) ) Heel het verhaal klopte gewoon. En de muziek erbij was perfect. Ik had het echt niet anders willen zien. Zo mooi! En zulke mooie quotes. Ze hebben echt alle goede delen van het boek naar voren gebracht. John Green is echt mijn favoriete schrijver! En de hoofdrolspelers volg ik ook sinds kort op de voet. Ik heb echt heel de film zitten glimlachen. Zo mooi!! Ik weet echt niet wat ik er nog meer over moet zeggen! je moet het zelf zien.

Cijfer:9,5

Ik weet dat dat hoog is, maar er is weinig dat anders had gemoeten. Zo mooi was de film gewoon.
Ana | via Tumblr

Andere boeken van John Green:
Ik heb alle boeken van John Green. Want nadat ik TFIOS uit had was ik verslaafd. Ik ga ze allemaal lezen. En ik ben nu in paper towns bezig. En dat is grappig, want die komt in 2015 uit als 2e film van John Green. Maar tot nu toe is TFIOS mijn favoriet. Je moet zeker de andere boeken lezen als je tfios leuk vond. John Green is echt een geniale schrijver.              😍
Dus, ik zou zeggen ren naar de bioscoop. Hij draait bij mij in de buurt maar heel kort.Deze film is echt die 9 euro waard!! Veel kijkplezier!

Afbeeldingen

xx Sara