17 aug 2014

Mini Kruidvat Shoplog

Vandaag heb ik een kleine shoplog voor jullie, van de Kruidvat! Er was natuurlijk 50 procent korting op bepaalde producten bij Catrice. ( Ik ben 2 weken geleden geweest) Dus daar keek ik even. Ook had ik nog wat back ups nodig. Vandaag laat ik zien wat.



Allereerst een back up van mijn mascara. Hij is superfijn! En goedkoop. Wat wil je nog meer? Hij is 2,49 euro.



Daarnaast had ik een nieuwe concealer nodig. En ik ging voor die van Essence. Ik hoor er al heel lang goede dingen over en hij gaat me vast goed bevallen. Iris heeft hier al een review over geschreven. Hij kost 2,59 euro.


Ik kocht hem in de kleur 20 soft beige. 


aarnaast had ik een nieuwe wenkbrauwgel nodig. Ik ging voor de lash/brow designer van catrice. Hij is en voor je wenkbrauwen en voor je wimpers. 2 in 1 dus! Heel handig! Ik gebruik hem op dit moment alleen voor mijn wenkbrauwen. Hij kost 2,99 euro


Daarnaast kocht ik nog een product met 50 procent korting. De oogschaduwbasis van Catrice. Want mijn basis van Essence was echt aan vervanging toe. Iris schreef hier al eerder een review over. Hij kostte 2 euro. Maar gaat dus uit het assortiment. 





ok had ik een nieuw nagellak remover potje nodig. En ik zag alleen deze van kruidvat staan. Dus ik denk dat de verpakking veranderd is. Ook is de geur anders. Maar hij werkt nog hetzelfde. Hij kost 2,49. 



En ik kocht nog de pennen links voor 1 euro, voor alle pennen samen. En een nieuw etui voor 2 euro. De andere spullen komen van de action en had ik al. 


Dat waren al mijn aankoopjes.
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...