19 aug 2014

Zo, het is al weer een hele maand geleden sinds ik voor het laatst heb geblogd. Ik ben namelijk al die tijd op vakantie weggeweest! Ik heb 3,5 week heerlijk vakantie gevierd in Italië.  Samen met mijn familie hebben we op twee campings gestaan. De één dichtbij Aosta en de ander 400 km verder naar het oosten: bij Trento. Ik moet zeggen, ik mis het lekkere weer wel, hoor! Maar nu heb ik wel weer alle tijd van de wereld om relaxt achter m'n laptop te zitten en uitgebreid een artikel te schrijven. Want dat is er vorige maand wel een beetje bij-in geschoten... Ik heb ontzettend veel zin om me weer volledig op onze blog te storten! En dat ga ik vanzelfsprekend dan ook weer doen vanaf nu! Over twee dagen zie je mijn eerst volgende blogpost verschijnen!

Liefs' Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...