22 sep 2014

Mijn 3 Favoriete Nederlandse Vloggers

Vandaag heb ik weer een Mijn 3 Favoriete... artikel voor jullie. Vandaag ga ik het met jullie hebben over vloggers. De laatste tijd kijk ik veel vlogs en ik vind het zo leuk! Het is leuk om andermans leven te kunnen volgen terwijl je gewoon lui thuis op de bank zit!


Enzo Knol kennen veel mensen al wel denk ik. Hij vlogt net een jaar en heeft superveel abonnees. Dit is zijn eerste vlog die ik eerlijk gezegd niet geweldig vond. Dit was alleen meer een introductie. Al zijn andere vlogs zijn superleuk en lekker gek! En ook zijn vriendin Dee is erg leuk.

Hij was vrijdag bij RTL Late night en ik heb het gekeken. Hieronder een klein stukje. 




Decorationn2



Ook Linda vind ik erg leuk om te volgen. En ze is ook een beetje bevriend met Enzo Knol. Linda gaat naar school, dus ze vlogt niet alles, maar wel heel veel! 

Beautygloss



Mascha van Beautygloss kennen jullie allemaal wel. Ik volgde haar blog al vrij lang toen ze begon met vloggen. Ze deed het eerst voor een bepaalde periode en toen stopte ze weer. Maar ze vond het zo leuk dat ze de draad weer opgepakt heeft en ze vlogt nu elke dag. Echt superleuk om naar te kijken!

Welke Nederlandse vloggers volgen jullie? Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...