10 sep 2014

My School Story Tag

Vandaag heb ik eindelijk weer een tag voor jullie. Deze tag is bedacht en gedaan door Mascha. En vandaag ga ik hem voor jullie benatwoorden. Neem hem gerust over!




Hoe oud ben je en zit je nog op school?
- Ik ben 16 jaar. Dus ja, ik zit nog op school. Ik zit nu in 5 Havo :) Dus het wordt een spannend jaar!

Welk niveau doe je?
- Ik doe nu Havo, en ik wil hierna een hbo opleiding gaan doen. Journalistiek of bedrijfscommunicatie. 

Vind je school leuk?
-Ja en nee. Iedereen vind school soms stom. Ook ik. Als ik dagen heb met vakken die ik niet zo leuk vind is de dag stommer. Maar ik probeer er het beste van te maken en de pauzes zijn altijd erg gezellig.

Wat vind je het leukste vak op school?
-Engels, Nederlands en Geschiedenis. Ook heb ik kbv. Dat is kunst en dat vind ik ook erg leuk. Als ik moet kiezen ga ik voor Engels. Het gaat me makkelijk af en ik vind het leuk. 

Wat vind je het stomste vak op school?
-Wiskunde. Niet echt stom, maar eerder moeilijk. Gelukkig heb ik een goede lerares die me helpt waardoor het nu wel beter gaat. 

Hoe laat sta je op om naar school te gaan?
-Ik sta om 7 uur op als ik het eerste uur moet beginnen en kwart voor acht als ik het tweede uur moet beginnen. 

Hoe ga je naar school? Fiets, bus, etc.
-Ik ga met de fiets naar school. Het duurt ongeveer 10/15 minuten. Dus dat is goed te doen. En dan fiets ik nog niet eens snel. Ik ga heel soms met de auto. De bus is geen optie, want de bussen de bij mij in het dorp stoppen, stoppen niet bij mijn school. 

Wat voor schooltas gebruik je?
-Een Eastpak. Met een soort van spijkerstof. Ik gebruik hem nu 2 jaar. 




Welke beautyproducten zitten altijd in jouw schooltas?
-Deo, lippenbalsem en de lippenstift die ik die dag draag. Als de schoolfotograaf komt neem ik vaak nog poeder mee. 

Wat voor agenda heb je ?
-Ik heb een simpele blauwe agenda met elke dag 1 bladzijde. Ik heb hiervoor steeds vrij dure agenda's gehad, maar ik had daar nu niet zo'n behoefte aan.



Wat is jouw grootste schoolblooper?
-Ik dacht dat een jongen achter me iets aan mij vroeg. Dus ik draaide me om en ik gaf antwoord. Toen ik weer terugdraaide zeiden de mensen waarmee ik stond ' Hij had het niet tegen jou, hoor.' Dat was best gĂȘnant

Wat doe je als de les saai is?
-Praten. Vooral de laatste anderhalf jaar praat ik veel met mensen uit mijn klas. Het is gewoon zo gezellig. Gelukkig houden mijn leraren er ook wel van. 

Wie is jouw favoriete leraar en waarom?
-Ik vind mijn Nederlands lerares, die ook mijn mentor is, heel aardig. En ook vind ik mijn wiskunde lerares aardig. Ze helpt me goed, en dat is erg fijn. 

Vertel een leuk verhaaltje over iets wat je mee hebt gemaakt op school.
-Ik heb niet echt veel boeiends meegemaakt op school. Wel vond ik mijn werkweek naar oxford erg leuk en we deden op school met alle 4 havo klassen een voorstelling. En alles werd dan zelf gemaakt. Ik zat bij de kledinggroep. Het was erg leuk. 

Wat wil je worden nadat je je school hebt afgemaakt?
-Ik wil graag correspondent worden, of werken voor een krant of tijdschrift. Iets met schrijven, fotograferen en interviewen lijkt me erg leuk. En ik zou graag willen reizen voor mijn werk. 



xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...