11 sep 2014

Gosh Frosted Soft Blue

Voor de zomervakantie won ik een geweldig leuk pakket van Kruidvat bij Aranka. Ik kwam er steeds niet aan toe om mijn nagels te lakken met een nagellakje dat ik ontving: Gosh Frosted Soft Blue. Een lichtblauwe liquid sand nagellak!





Ik had nog nooit eerder Gosh nagellak geprobeerd, dus ik was erg benieuwd. Gosh heeft -net als Catrice- op de dop van het flesje haar naam gedrukt. Verder wordt goed duidelijk gemaakt dat het hier om een speciale finish gaat: een frosted sand look. Het kwastje is niet dik, niet dun. Gewoon zoals ik ze graag zie! Er zijn veel verschillende kleuren van de Frosted Sand lakken te koop. Het assortiment varieert van lichtgroen tot goud en van roze tot paars.





Frosted Soft Blue is een babyblauwe kleur. Zo'n nagellak zie je niet zo vaak. Wel de creamy varianten, maar met liquid sand finish niet. De lak bevat miniscule blauwe glitters. Geen grote opvallende bonken met glitters, maar juist een mooie subtiele schittering.

 Foto met flits


Frosted Soft Blue dekt al na 2 laagjes en blijft ook prima zitten. Na een dag of 5 verschenen de eerste chips op nagels van mijn rechterhand. Een goede prestatie zonder topcoat! Want als je die wel zou gebruiken, verdwijnt de liquid sand finish... En dat wil je natuurlijk niet!

Ik ben blij verrast door de kwaliteit van de nagellak. Ik twijfelde eerst nog een beetje over de kleur. Nu vind ik hem toch wel mooi! Perfect voor winter en lente! 

De Gosh Frosted Sand Look lijn kost €7,29 (8 ml) en is te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen. 


Q: Wat is jouw favoriete liquid sand nagellak? Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...