8 sep 2014

OOTD | Goodbye Summer

In de laatste weken van mijn vakantie was het weer verschrikkelijk. Veel regen en het was heel de dag grijs. Misschien krijgen we nog een paar mooie dagen, maar de zomer is toch echt voorbij. Vandaar dat ik mijn spijkerbroeken en shirts met lange mouwen weer uit de kast heb gehaald. Op een vrijdag kwam Iris logeren en we besloten outfitfoto's te maken. Vandaag het resultaat van mijn "mini fotoshoot"





Ik droeg die dag weinig make up:

- Maybelline Stays 24 Hours Concealer
- Max Powder Foundation
- Catrice Defining Blush 040 Think Pink - review
- Hema wenkbrauwpotlood 09
- Catrice Lash And Brow Gel
- Essence Get Big Lashes Mascara - review


Ik droeg een crop top met daaronder een gewoon topje. Daaronder droeg ik een spijkerbroek en hakken. 


Crop top: H&M
Topje: Primark
Broek: Primark


Schoenen: Van Haren



Op mijn nagels had ik een galaxy nail art. Gemaakt met veel verschillende blauwige en paarsige lakjes. Ik bracht het kruisje aan met een striper van de Etos. 



De zomer komt helaas tot een eind. Dus ik zal vaker in dit soort kleding lopen. Spijkerbroek en lange mouwen. Maar de herfst heeft ook wel wat,  toch?

                                                                             xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...