28 sep 2014

Wishlist September 2014 | Sara

Vandaag heb ik na een lange tijd weer eens een wishlist voor jullie! Ik zie veel leuke dingen en daar ben ik erg enthousiast over. Bijvoorbeeld het derde Catrice en Essence schap. Jammer genoeg zit er niet eentje in de buurt. Maar ik ga in de herfstvakantie naar Utrecht. Vandaag een wishlist van dingen die wel bij mij in de buurt vindbaar zijn.




Ik ga morgen naar de Kruidvat, en dit zijn dingen waar ik nog naar wil kijken. Ik ga niet alles kopen hoor. Maar dit is in ieder geval wat ik graag zou willen. En ik ga even kijken naar de kortingen enzo... 

Ik kan helaas geen foto's toevoegen omdat mijn laptop niets wil openen. Ik vrees dat hij toch echt kapot gaat. Maar misschien helpt het als ik hem opnieuw opstart. Dus dat ga ik zo maar even doen.

-Catrice Mattador Lipstick
- Sinful colors nagellak: Hottie, Pistache, Snow Me White, Mint Apple
- Andrélon Volumepoeder of Beach Spray
-Vaseline Red Lips
-Anti spot stick 
-Aussi 1+1 GRATIS
- Strepsils
- Gliss Kur Anti-klit Spray 2 voor €6. 
-Nivea Micellair Water. 

Misschien ben ik wat dingen vergeten. Maar ik kijk meestal in de winkel pas wat ik echt ga kopen. Ook moet ik wat dingen kopen die mijn moeder terugbetaald. Dat was het voor deze keer. 

                                                  Wat zou jij graag nog willen hebben?
                                                                      xx Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...