29 sep 2014

Mijn Verjaardagscadeaus

Het is inmiddels al weer meer dan één maand geleden dat ik 16 werd. Waarom dat ik jullie mijn cadeautjes nu pas laat zien? De reden daarvoor is dat ik pas vrijdag mijn verjaardag samen met Isabelle (Wie kent haar nog?) vierde! Ik weet dat sommigen van jullie hier naar vroegen, dus vandaag laat ik mijn cadeautjes zien! 





Van mijn ouders heb ik eerder dit jaar al een laptop gekregen, deels voor mijn rapport en deels voor mijn verjaardag. Vandaar dat ik verder niets groots heb gekregen, maar dat zou natuurlijk overdreven zijn! Mijn moeder en ik besloten de dag voor mijn verjaardag nog even bij de Etos rond te kijken en ik koos een nieuwe mascara (lees hier mijn review) en Victoria Secret Body Mist uit!








In de vakantie nodigde ik al wat vrienden uit om langs te komen en ze brachten al wat leuke cadeautjes mee! Mooie kleurtjes nagellak van Hema, een koffertje met een hele hoop make-up, douchegels en een hele gave ketting! M'n vrienden kennen me zo goed, haha!



Van twee hele lieve meiden kreeg ik een heerlijk parfum: Beyoncé Heat The Mrs. Carter Show World Tour. Ik kan jullie nu al zeggen: deze geur ruikt echt goddelijker lekker! Minder zoet dan Midnight Heat, eerder fris met een vleugje zoetigheid erdoorheen. Ook gaven ze me een prachtig nagellakje van Calvin Klein en O.P.I. nagel sticksers. 




Verder kreeg ik een heel schattig beertje van Beautifyl Bijoux, een super mooie ketting met blaadjes en een uilen spaarpot met geld erin. Oh, en oeps: ik ben vergeten een douche gel op de foto zetten... 


Ook was natuurlijk Sara op ons feestje van de partij. Ik kreeg van haar een leuk dienblaadje met waxinelichtjes. Ze ruiken heel erg lekker naar rode bessen. Nu komt er eens een andere walm dan vanillegeur uit mijn kamer, haha! Ook kreeg ik een hele mooie blush van Hema.


En als laatste nog twee hele mooie cadeautjes! Mijn twee goede vriendinnen (hi, als jullie dit lezen!) hadden mijn wishlist van september gelezen en gingen op jacht naar twee producten die erbij stonden. Ze gaven me de Real Techniques Miracle Complexion Sponge en het W7 In the Nude Palette: een dupe van UD Naked 3!

Verder heb ik een hele hoop geld mogen ontvangen van mijn lieve familie en vrienden. Hiermee sponsoren ze mijn reis naar Griekenland volgend jaar, dus daar ben ik ook maar al te blij mee! Ik wil iedereen nog eens heel erg bedanken voor alles! Op naar de 17!


Liefs' Iris

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...