28 okt 2014

Max&More Pressed Powder Foundation Nude

Ik gebruik al ongeveer een jaar deze poeder. Maar toen ik hem voor het eerst kocht, dacht ik niet dat het zo boeiend zou zijn om te laten zien. Dus ik begon eraan zonder foto's te maken. Maar de poeder werd mijn favoriet, en ik heb sindsdien geen andere poeder meer gebruikt. Hij is zo fijn! En voor dat geld. Vandaag een review. 




De verpakking vind ik vrij professioneel. Het is echt vergelijkbaar met M.A.C. Het zit goed ingepakt en het gaat echt niet snel kapot. En voor dat geld!



Het doosje oogt wel iets goedkoper. Maar wat verwacht je? Wel zit er nog een sponsje bij. Die gebruik ik niet, maar het is natuurlijk wel handig. 


Ook zit er een stukje plastic over de poeder heen. 


De kleur lijkt misschien een beetje donker. Maar dat is hij niet hoor!


Ook zit er in de helft van de bovenkant van de poeder nog een spiegel. Die gebruik ik eigenlijk niet. Maar het is wel handig voor als je even wat wilt aanbrengen als je onderweg bent, maar je hebt geen spiegel bij je. Er is overal aan gedacht. 


De poeder maakt mijn make up mooi mat en blijft gedurende een paar uur goed. Wel heb ik wat vettige delen op mijn voorhoofd en neus. Die zijn dan ook het eerst te zien. Maar de poeder houdt het goed uit.

Dit is dus een echte aanrader. De poeder zit een mooi doosje, je krijgt er een sponsje bij, er zit een spiegeltje in en hij houdt je huid een paar uur mat. Wat wil je nog meer voor 1 euro! Ja, je leest het goed. Deze poeder kost maar 1 euro.  

                                                            Heb jij make-up van de Action?
                                                                              xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...