29 okt 2014

Opgemaakt | September & Oktober

Opgemaakt blogpost vind ik misschien wel dé leukste blogposts om te schrijven. De producten die hierin voorbij komen heb ik echt uitgebreid kunnen testen en er een mening over kunnen vormen. De afgelopen twee maanden heb ik een hele hoop spullen weg kunnen gooien. Van foundations tot haarolie en van top coat tot dagcrème.




Laat ik maar beginnen met de zes producten hierboven. Over al deze heb ik al een review geschreven, dus ik wil er niet te diep op in gaan. De All Matt Plus Foundation was ontzettend fijn, maar ik ben nu weer uitgebreid een andere foundation aan het testen. Ook de Essence All About Matt! Primer en Powder zijn top producten, maar ik heb nog een aantal andere back-ups liggen die ik nog eerst wil gebruiken. Over de Elixer van Kruidvat ben ik minder tevreden, maar daar heb je al over kunnen lezen in mijn review. De Control Stick werkt goed, maar ik heb een nog beter product gevonden. Daarover lees je hieronder meer. Ook heb ik mijn nagelriemcrème opgemaakt. Deze zou ik nog best wel opnieuw kopen!



Dan gaan we nu verder met de producten waarover ik nog niet eerder geschreven heb. Mijn Rimmel London 5 in 1 Base & Top Coat is dan nu echt niet meer te gebruiken. Het is een prima base en top coat, maar verder niet bijzonder. Of ik hem opnieuw zou kopen? Nee, dat niet. Ik heb mijn ogen namelijk laten vallen op een top coat van Sally Hansen. Deze zorgt ervoor dat je nagellak sneller droogt. Dat is iets wat ik miste bij Rimmel.


De Tea Tree Oil is iets waaraan ik eigenlijk nog een review wilde wijden. Helaas is het daar niet van gekomen en doe ik het nu maar even in het kort. Ik kwam deze tegen bij Lotte. Dit product is hét wondermiddel tegen puistjes. En dat maar voor iets van €2! Helaas is de verpakking niet zo groot en gaat het niet zo lang mee.


Dan is het nu tijd voor een product waarover ik minder tevreden ben. Maak kennis met dit Andrélon serum voor droog- en kroeshaar met arganolie. Het probleem hiermee is dat het mijn haar nogal vet laat lijken. Misschien omdat ik geen kroeshaar heb? Maar goed, ik kon dit serum alleen voordat ik ging douchen gebruiken of meteen daarna een miniscule hoeveelheid op nat haar. Anders liep ik met haar rond dat er vies en plakkerig uit zag. Skip deze als je normaal haar hebt dus!


De afgelopen paar maanden heb een oogmake-up remover van Yves Rocher gebruikt. Eigenlijk heb ik hier niet zo veel over te zeggen. Het werkte prima, maar ik ken betere removers. Hij is speciaal ontwikkeld voor gevoelige ogen trouwens! En €7 is een prima prijsje, als je het mij vraagt!


Als één na laatste product dat straks in de prullenbak verdwijnt: de Zuiverende Dagcrème van Etos. Ik vraag me af waarom ik dit product in eerste instantie heb gekocht. Het bevat namelijk als een van de eerste ingrediënten alchol denat. En zelfs voor de vettige huid zou dit niet goed zijn. Hier kwam ik eigenlijk pas vrij laat achter, vandaar dat ik hem wel heb opgemaakt. Maar nu ik een andere dagcrème heb, is mijn huid toch een stuk rustiger geworden... Geen aanrader dus!


En als laatste: de reinigende poriënstrips van Action. Hier kan ik kort over zijn: dit werkt voor geen meter. Ik heb het een aantal keer getest, maar die mee-eters bleven gewoon lekker in mijn huid rondom de neus zitten. Ze gingen geen kant op. Ook al kost dit minder dan €1, het is het proberen niet eens waard. Het gaat direct bij het vuilnis!


Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...