8 okt 2014

Miss Sporty Lip Millionaire 102 Full Peach

Ik ben gek op lipproducten. Dus toen ik positieve reviews of de Miss Sporty Lip Millionaire zag kon ik niet wachten om er één te kopen. Ik twijfelde nog tussen twee kleuren, maar ben uiteindelijk voor deze rozige kleur gegaan. Hij heet Full Peach, maar echt perzik is hij niet. Wat ik verder van dit product vind, kun je in dit artikel lezen. 






Allereerst de verpakking! Het is een echt klassieke Miss Sporty verpakking, en daar is niets mis mee. Het oogt niet heel goedkoop, en het ziet er leuk uit en valt op. 


Ik koos voor 102 full peach



Dit is dan de kleur. Hij komt op de foto iets transparanter en lichter over dan hij in het echt is. Na deze foto's heb ik hem nog afgedept met een tissue. Dan wordt hij iets matter, en blijft hij nog beter zitten. Ik vind het afgedept iets mooier en het plakt ook niet zo erg. Maar ook zo is het een erg mooie kleur en een fijn product. Het droogt mijn lippen niet uit en blijft mooi zitten. Na het eten van een broodje of het avondeten moet hij wel even bijgewerkt worden. 


Al met al vind ik de Miss Sporty Lip Millionaire erg fijn en zeker het kopen waard. Ik zal hem van de zomer vaker dragen dan nu wegens de felle kleur. Maar nu kan hij ook best af en toe.

De Miss sporty Lip Millionaire 'lipsticks' zijn te koop bij Etos voor €3,99.

                                                                            xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...