2 okt 2014

Miss Sporty Morning Baby BB Cream

Vandaag heb ik een review voor jullie van een vrij nieuwe BB cream van Miss Sporty. Vele bloggers hebben hem al getest. En ook ik was erg benieuwd. En ik kan je alvats verklappen, ik gebruik de BB cream dagelijks. 




De verpakking is erg leuk en oogt niet echt cheap. Het is een vrij kleine tube maar wel met een normale inhoud. 
Ik heb de kleur 002 beach radiance. 
De tube bevat 30 ml. Vrij veel dus.

De tube heeft geen pompje. Maar dat geeft niet zo. Ik vind het bij deze BB cream wel handig. 
De BB cream is vrij dun en je moet er goed op letten dat er niet te veel op je hand komt. De kleur oogt op het eerste gezicht goed. 
Als je het uitsmeert blijft de kleur vrij gelijk. De BB cream smeert goed uit en je kan het gelijk verdelen. 







Zonder bb cream. Ik had op dit moment niet veel onzuiverheden. Maar dat is de laatste week wel anders. Jammer genoeg. Maar ook bij puistjes dekt hij prima. 










Met BB cream. Het geeft een lichte dekking en een glow. Ik ben erg tevreden met het resulaat.

Ik ben erg tevreden over deze BB cream en ik gebruik hem vaag. Het enige minpunt vind ik de geur. Het is vrij chemisch zoet. Maar dat verdwijnt wel in de loop van de dag. De BB blijft goed zitten en houdt een schooldag wel vol. Daarna is het wel echt voorbij. Ik poeder de BB cream af en op de foto hieboven heb ik al mijn make up op. Maar geen concealer. 

De Miss Sporty Morning Baby BB Cream is te koop voor 4,99 euro bij de Etos.

XX Sara

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...