24 okt 2014

Review Sinful Colors 950 Savage

De laatste tijd is de nagellak van Sinful Colors erg populair in bloggers land. Ik had het al een tijdje zien staan, maar ik durfde het niet aan om er zomaar één te kopen. Dus ik zocht reviews en werd toch wel erg nieuwsgierig. Ik kocht twee kleurtjes en vandaag laat ik er één aan jullie zien. 


 De verpakkingen doen me denken aan China Glaze en O.P.I. Het ziet er vrij luxe uit. 




Ik koos een mooie groen/blauwachtige kleur met een leuk detail. 


Hij is mat! Echt supermooi, en zeker bij deze kleur. Dit lakje dekt met 2 lagen en het droogt snel op. Hij bleef bij mij vier dagen zitten, en dat ik vrij normaal. Het kwastje is fijn en voor die prijs kan je het ook niet laten. De nagellakjes kosten namelijk €2! En voor die kwaliteit. Wel zal ik eerst reviews zoeken, want de kwaliteit verschilt per nagellak. Maar aanraders zijn het zeker!

Sinful Colors is te koop bij geselecteerde kruidvat filialen.

                                                                            xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...