6 okt 2014

Review | Webprint + Fotoalbum Vierkant L

Ik mocht een kleine twee weken geleden een fotoalbum uitzoeken bij Webprint. Daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen. Dus ben ik aan de slag gegaan en heb ik mijn bestelling geplaatst. Inmiddels is hij een paar dagen in huis en vandaag de review van de site en van mijn fotoalbum. 




De voor- en achterkant van het album heb ik met dezelfde foto gedaan. Een foto van wolken. En ik vind het er erg mooi uit zien. Ik heb gekozen voor een harde kaft. Het album voelt stevig aan en ziet er goed uit. 


Ook toen ik het album opende werd ik erg blij. De foto's zijn ontzettend mooi en helder. Echt heel mooi! Natuurlijk ligt dat wel aan de scherpte van jouw foto's. Maar als je foto scherp is, is hij dat in je album ook. Ik heb met veel plezier mijn album doorgebladerd. Op de binnenkant van de kaft heb ik trouwens dezelfde wolkenfoto als op de buitenkant van de kaft gekozen. 


Het album bevat aardig wat bladzijdes. En die kan je zelf nog toevoegen, dan moet je natuurlijk wel iets meer betalen. 


Nog een voorbeeld van de scherpte en helderheid van de foto's in het album.


De rechterfoto is denk ik één van mijn favorieten. Het is een hekwerk wat bovenop een put zat. Bijna al deze foto's zijn trouwens van mijn vakantie. Zo heb ik het album dan ook genoemd. Dat zie je onderaan dit artikel nog een keer staan. 


De diepte van de foto's komt ook goed over in het album. 


Je kan je album ook een titel geven die dan op de zijkant van je album komt te staan. Een erg leuk detail!

Ik ben erg tevreden met mijn fotoalbum en de service van Webprint. Het in elkaar zetten ging vrij vlug en na anderhalve week viel het album bij mijn thuis op de mat. Dat is vrij snel voor een fotoalbum, omdat alles nog gedrukt en in elkaar gezet moet worden. Ik keek erg uit naar het album, en ik ben erg blij met het resultaat.

Het fotoalbum dat ik heb ik het Fotoalbum Vierkant L. Een mooi formaat! Het album is niet te groot en bevat toch alles wat ik er in wilde hebben. Ik ben enthousiast over Webprint en hun fotoalbum's. Dus zoek je nog een site voor een fotoalbum of andere foto artikelen? Neem dan zeker even een kijkje bij Webprint. Het album dat ik heb kost €24,35. En de verzendkosten zijn €3,95. Dat vind ik niet duur voor een fotoalbum!

                                          Q: Heb jij al eens een fotoalbum laten maken?
                                                                       xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...