21 nov 2014

Films van de afgelopen tijd

Ik ben gek op films kijken. Maar het is er de laatste tijd niet echt van gekomen. Toch heb ik een paar films gezien en ik ga die vandaag met jullie delen. 

                                                                                                Into the storm


Deze film ga ik vanavond kijken( het is zaterdag als ik dit schrijf) Dus ik kan hier nog geen mening over geven. Maar toch wilde ik deze even in mijn lijstje noemen. Want ik ben er erg benieuwd naar. 



                                                                               If I stay

Ook deze film ga ik vanavond pas kijken. Maar ik weet bijna zeker dat ik deze mooi vind. Ik vind het boek namelijk geweldig! Hier volgt nog meer van. 


                                                              The Maze Runner

Deze film heb ik samen met Iris in de bioscoop gezien. Ik vond hem erg leuk en ik wil nu zeker de boeken lezen. Maar eerst al mijn boeken voor school lezen, daarna ga ik zeker beginnen aan deze boeken. 

                                              The Dawn of the Planet of the apes

Deze film hoefde ik niet zo nodig te zien. Maar mijn moeder wilde hem graag zien, en ook de andere delen heb ik meegekeken. Uiteindelijk vond ik deze film nog wel aardig, en de apen vind ik leuk. Ook de band tussen aap en mens vind ik heel mooi. Maar uit mezelf had ik deze film niet zomaar gezien. 

                                                                     Two Night Stand

Dit is een typische komedie. Ik vond hem leuk en ook best grappig. Dit zijn echt van die feel good films. Een aanrader is het zeker! 


                                                     Q Welke film heb jij laatst gezien?
                                                                              xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...