30 nov 2014

Goodbye November

Morgen is het 1 december. December: de maand van sinterklaas en kerst. Maar ook de maand van drukte en gestresste mensen. Toch kijk ik er wel naar uit. Maar ik ben blij als de eerste twee weken over zijn. Ik moet morgen voor godsdienst een groot verslag inleveren, ik heb dinsdag een grote Engels woordjestoets, 4 december moet ik mijn pws inleveren en heb ik een meeloopdag bij Hogeschool Utrecht. En 11 december heb ik mijn pws presentatie. In mijn eentje (lang verhaal, willen jullie weten hoe het is om een pws te maken?) Maar daarna ben ik zo goed als klaar. En dan komt de Kerst erg dichtbij. Sinterklaas vier ik niet, maar dat geeft niet want het is al druk zat in die weken. Wat ga jij doen in november?

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...