28 nov 2014

BuyInCoins | Shoplog

Een tijdje terug ontdekte ik de webshop van buyincoins. Dit is een Chinese site die vergelijkbaar is met Ebay. Ze verkopen van alles: van kleding tot elektronica! Maar ook hebben ze een beautyafdeling met spotgoedkope producten! Ik kon het dan ook niet laten wat spulletjes te bestellen!




Ik bestelde mijn pakketje 26 oktober en kreeg het ongeveer drie weken daarna binnen. Ik betaalde geen verzendkosten! Die zijn altijd gratis bij de webshop. Ik vergat een kwast te bestellen en die komt (hopelijk) dus nog. Vreemd is dat ik dat op dezelfde dag deed en dat dat pakketje nog steeds een week later niet binnen is. 



Allereerst bestelde ik een doosje met tien paar nepwimpers. Toen ik las dat ze handmade zijn, schrok ik wel even. De arbeiders verdienen bij het maken van deze wimpers wel erg weinig. Ik betaalde namelijk maar €1,16. Verrekte weinig! Ik weet dus niet of ik wel zo blij moet zijn dat ik deze aankoop heb gedaan...


Flat (€1,41) - Tapered (€1,41)


Flat (€0,78) - Blending (€0,80) - Liner (€0,77)


Angled MAC dupe (€1,55) - 02 Real Techniques dupe (€1,48)

Ook kocht ik een groot aantal kwasten. Daar ben ik toch echt een sucker voor! Er is er zelfs nog één onderweg. Ik kocht een buffer kwast voor foundation, een tapered kwast voor concealer, een kwast voor gel eyeliner en twee oogschaduwkwasten. Ook kocht ik een schuin afgesneden kwast voor bronzer. Dit is een dupe van MAC's 217! Op deze kwast staat zelfs het MAC logo! Ook kocht ik nog een dupe van de Real Techniques kwasten. Die vind ik ontzettend fijn, maar deze is toch tien keer zo goedkoop.

Dat waren mijn aankoopjes. Ik weet niet zo goed wat ik denk over de webshop. Ik begin me af te vragen hoe de kwasten zijn gemaakt. Voor zo'n prijs zou je toch niet verwachten dat echt mensen eraan werken. Dat de nepwimpers met de hand gemaakt zijn verbaast me dan ook erg!

Liefs' Iris

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je besteld, de lashes zien er goed uit! Ik snap wel dat er gemengde gevoelens daarover zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik kende deze webshop nog niet, maar volgens mij is het echt een beauty walhalla! Vooral de kwasten lijken mij erg fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zijn die fake real techniques kwasten fijn? want ik ben opzoek naar rt's of een dupe maar ze moeten wel heel fijn zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...