1 dec 2014

What Would You Buy Tag

Elke dag komen er talloze blogs bij. En die talloze blogs schrijven talloze reviews. Op dit stukje internet hebben Sara en ik al ontelbare malen onze mening gegeven in reviews. Waarschijnlijk zie je door de bomen het bos niet meer! Vandaag laat ik jullie daarom mijn favoriete producten per categorie zien!






Foundation - Ik ben dol op de Catrice foundations, maar helaas worden ze steeds duurder. Daarom besloot ik eens een ander merk te proberen. Ik koos voor de NYC Natural Matte Foundation. Deze foundation heeft een klein prijsje van vier euro en dekt prima. Maar het allerfijnste vind ik de finish: hij is bijna mat, maar net niet helemaal. Je huid oogt natuurlijk en blijft ook fantastisch lang mooi.

Concealer - Jullie hebben me hier al zo vaak over gehoord: de Catrice Camouflage Cream. Dit is een crème concealer die erg goed dekt. Heb je een puistje? Even een beetje concealer erop deppen en weg is 'ie! Catrice laat met dit product zien dat make-up helemaal niet duur hoeft te zijn om ook van goede kwaliteit te zijn.


Bronzer - Bronzer is niet een product wat ik vaak gebruik. Vaak vallen ze namelijk te oranje uit om mijn bleke en roze huid. En ik heb geen zin om als een wortel rond te lopen! NYX Powder Blush Taupe is de oplossing! Dit is een bronzer met een erg koele ondertoon. Het product creëert echt een natuurlijke schaduw.

Blush - Mijn favoriete blush heb ik pas recent ontdekt. Maar sindsdien gebruik ik hem het liefst elke dag. Ik heb het over M.A.C Mineralize Blush Warm Soul. Het is de perfecte neutrale blush. 

Highlighter - De Catrice Prime And Fine Highlighter is de eerste highlighter die ik ooit kocht. Daarna heb ik nog een aantal andere beauties van highlighters aangeschaft, maar ik blijf toch bij deze terugkomen. Hij geeft je huid een mooie glans, zonder te opvallend te zijn. Er zitten geen glitters in de poeder en dat maakt hem juist zo mooi. Ik heb zelfs al de pan geraakt in dit product!


Oogschaduw - Ik houd van oogschaduw. Ik heb echt een groot aantal paletten in mijn kamer liggen. Ik gebruik ze allemaal met liefde, maar deze twee paletten die ik anderhalf jaar geleden in Londen kocht hebben toch wel een speciaal plaatsje in mijn hart. Links zie je Sleek Oh So Special en rechts MUA Undressed


Lipstick - Dan zijn we al bij de één na laatste categorie aangekomen: lipsticks! Mijn favoriete lipsticks zijn de Long Lasting Lipsticks van Essence. Ze kosten maar ongeveer twee euro, maar ze zijn onwijs fijn. De kleuren Natural Beauty en Love Me zijn de perfecte natuurlijke kleuren voor overdag.

Lipgloss - Ik moet zeggen dat ik niet zo'n lipgloss meisje ben. De afgelopen tijd ben ik het weer vaker gaan dragen, maar een glanzende lippenbalsem heeft toch nog steeds mijn voorkeur. In de categorie lipgloss kies ik dan maar gewoon een product dat tussen een lipgloss en lipstick in zit. Het is de Catrice Made To Stay Smoothing Lip Gloss in Strawberry Secret. Een erg mooi en fris kleurtje!

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...