7 nov 2014

Max&More Mineral Blush Rose

De Action verkoopt soms best leuke make-up. Zo kwam ik deze blush tegen, en hij was zo fel dat hij wel aardig wat kleur af zou geven. En dat doet hij inderdaad. Ik vind het een mooie herfst kleur. Vandaag een review!




De verpakking was hierboven al te zien. En zoals ik al eerder gezegd heb, oogt die totaal niet goedkoop. Juist vrij duur. 


Het doosje zelf ziet er wel wat goedkoper uit. Maar wat verwacht je voor dat geld?


 De blush, het is een matte blush en in het doosje ziet hij er fel uit.


Als je het bovenste laagje met de blush optilt, vind je daaronder nog een kwastje. Erg handig voor beginners, maar hij heeft niet echt zachte haren en ik heb hem eerlijk gezegd nog niet gebruikt. Ik zou toch eerder een blushkwast aanraden. 


Je krijgt wel veel voor het geld dat je voor deze blush betaald.


 Zoals ik al verwachtte, heeft de blush veel pigment. En ik vind de kleur erg mooi.


Het is hier vrij slecht te zien, maar ik heb de blush hier heel licht aangebracht. Want je gebruikt al gauw te veel en dan is heel je wang roze. Daar moet je dus wel op letten!

                                                                           De Lipstick is van Maxfactor

                            Ik ben erg tevreden over de blush en ik heb hem al vaak gedragen.
                            De blush kost 99 cent en is te koop bij de Action. 


                                           Q: Koop jij wel eens make-up bij de Action?
                                                                        xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...