8 nov 2014

OOTD | Nieuwe Winter Garderobe! + Pinquin Nail-art

De afgelopen vakantie ben ik lekker wezen winkelen. Het geld is er weer doorheen gevlogen... Wat verwacht je als én naar Utrecht én naar Amsterdam gaat? Ik scoorde een hele boel items voor mijn wintergarderobe. Nieuwe broeken, bloesjes, een paar schoenen en nog veel meer! Vandaag een OOTD met (een deel van mijn) nieuwe kleding!








Alle kleding die ik vandaag draag, komt van de H&M. Het merk past gewoon erg goed in mijn stijl plaatje. Vooral van de divided lijn heb ik erg veel in mijn kledingkast hangen! De blouse (€20) heeft een leuke print en ook de broek (€40) heeft iets aparts. Hij is grijs, maar vanaf net boven de knieën tot mijn enkels is hij blauw. De chelsea boots zie je de afgelopen tijd veel voorbij komen. Ik vind de trend erg leuk, maar vond het moeilijk om het perfecte paar te vinden. Of ze hadden een te lage geen hak, of ze waren weer te lomp. Gelukkig heb ik de perfecte laarsjes kunnen vinden bij Esprit voor €80. 



Ik had niet erg veel tijd voor mijn haar, dus vlechtte het maar even snel in. Ik deed gewoon een (simpele) french  braid door elke keer weer plukjes van mijn haarlijn bij te voegen aan de vlecht.



 Mijn nagels had ik die week weer wat nail-art aandacht gegeven. Gelukkig was het totaal niet moeilijk! Je begint met je basiskleur (Essence That's What I Mint) en dan breng je daar vervolgens weer een witte laag (Lily Bloom) overheen aan. Dan maak je nog twee oogjes met zwart (MAX Black), een neusje en voetjes (NYC Peach Popsicles). Op de andere nagels gebruikte ik Barry M Ridley Road.




Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...