9 nov 2014

OOTD: Autumn Days

Een tijdje geleden spraken Iris en ik weer eens af. We gingen naar The Maze Runner en daarvoor hebben we nog even geblogd. Ook maakten we allebei outfitfoto's. Vandaag mijn outfit!




Dit is de complete look. Ik ben nooit zo van het rood, maar dit blouseje vond ik erg leuk. Ik heb er al veel complimentjes over gekregen!

De blouse is van de C&A en de broek is van de Primark. Mijn schoenen kon je zien op de vorige foto, maar ik weet niet waar ze vandaan komen want ik heb ze van mijn nicht gekregen. 


De muts heb ik zelf gebreid. En het was zo makkelijk! Zouden jullie daar een tutorial van willen zien? Laat het maar weten in de reacties. 


De ring om mijn rechterhand (links op de foto) is van de Hema en kocht ik iets meer dan een jaar geleden in een setje van vier in Amsterdam. De ring om mijn linkerhand is van de Lucardi. 



Dat was mijn look alweer. Heel simpel, maar het zit ontzettend lekker en staat ook nog leuk. Wat wil je nog meer?

xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...