17 nov 2014

Review: Miss Sporty Lasting Colour up to 10 days nagellak 480

Nagellak, ik draag het niet heel vaak. Maar ik heb toch aardig wat. Een paar weken terug was Miss Sporty in de aanbieding en ik kocht twee mooie nagellakjes. Vandaag ga ik 480 aan jullie laten zien!




De flesjes zoals we die van Miss Sporty gewend zijn. 


Er zit 7 ml in het flesje en daar kan je vrij lang mee doen. 


Z
oals je ziet is de nagellak precies hetzelfde als in het flesje. Ik wilde graag een roze nagellak die dekte, en dat is helaas weer niet het geval. Dit zijn 2 laagjes, met een derde laagje zou het wel goed dekken. Maar ik vind 3 laagjes vrij veel, dan gaat het heel snel scheuren bij mij. 



De nagellak belooft om 10 dagen te blijven zitten, ook dit is niet het geval. Maar hij blijft wel net zo lang als normaal zitten. 4 dagen is bij mij echt het maximum. 

Al met al ben ik een beetje teleurgesteld in dit lakje. En dat terwijl de lichtblauwe variant juist heel erg goed dekte. Echt jammer. Mijn zoektocht naar het perfecte lichtroze nagellakje gaat verder!

Miss sporty lasting colour nagellak kost 2,49 euro en is te koop bij DA en Etos.

                                                                  xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...