15 nov 2014

Mijn Dagelijkse Ooglook

Oogschaduw, ik draag het vaak. Soms vind ik het voor op school te veel gedoe. Maar ik vind dat het mijn make-up look afmaakt. Ik draag vrij vaak dezelfde look. En die ga ik vandaag aan jullie laten zien! 






k heb hiervoor het MUA Undressed palet gebruikt. Die gebruik ik vrij vaak, daarnaast gebruikt ik ook graag mijn Sleek Au Natural Palette. Maar vandaag ging ik dus voor MUA. 


 Ik ging voor een bruine, een koperkleurige en een donkerbruine oogschaduw. 


Als mascara gebruikte ik de Essence Get Big Lashes waterproof mascara. Let a.u.b niet op mijn wenkbrauwen... 



Deze look is erg makkelijk om te maken en je kan het ook makkelijk met een ander paletet of losse oogschaduws maken. Dit is mijn dagelijkse look die ik al een tijdje steeds op doe. 

                                                                   xx Sara 

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...