12 dec 2014

Catrice Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen

Huidkleurige oogpotloden staan erom bekend dat ze je ogen niet alleen groter laten lijken, maar je er ook nog eens wakkerder laten uitzien. Het is dus de perfecte truc als je een nacht hebt doorgehaald! In de drogist waren deze potloodjes eigenlijk nog nergens bekennen, totdat Catrice de Made To Stay Inside Highlighter Pen uitbracht!




Het potlood werkt automatisch. Dat wil zeggen dat je het potlood gewoon omhoog kunt draaien en dus niet hoeft te slijpen. Er zit aan de achterkant van het product echter wel een puntenslijpertje, om de pen scherp te houden. Het principe is erg handig!

Dit is wat Catrice belooft:
Schitterende momenten: breng de innovatieve Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen aan op je waterlijn. De nude, lichtreflecterende textuur is een echte eye-opener en zorgt voor een stralende, open blik. De Inside Eye Highlighter Pen is waterproof, houdt lang en blijft prachtig zitten. De zachte tip kan eenvoudig terug in vorm worden gebracht met de geïntegreerde puntenslijper. Oftalmologisch getest. 





Hoewel ik dol ben op de meeste producten van Catrice, moet ik helaas zeggen dat ik niet erg tevreden ben over dit potlood. De pigmentatie is prima wanneer je het aanbrengt op je huid, maar op mijn waterlijn werkt het gewoon niet fijn. De kleur moet echt worden opgebouwd, om een goed resultaat te krijgen. En geloof me maar, voor je ogen is het geen pretje om een lange tijd zo'n potloodje te gebruiken. Bij een product als deze wil ik na een paar strijkjes klaar zijn, niet uren bezig zijn. Het potlood is verder vrij droog, waardoor er geen egaal laagje ontstaat.


Nee, ik ben totaal niet tevreden met de Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen van Catrice. Wat een mond vol is de naam trouwens! Ik hoop nog eens een goed alternatief te vinden, want witte oogpotloden gebruik ik wel graag. Nude kleurtjes zijn toch weer net wat natuurlijker. Heb jij een aanrader?

De Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen kost €2,89 en is te koop bij Kruidvat. 

Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...