17 dec 2014

FOTD | 8 Days Till Christmas!

Nog maar één week. Dan is het weer tijd om cadeautjes uit te pakken en je vol te proppen met eten. Kerst is de gezelligste tijd van het jaar! Jaar in jaar uit sluit onze school het jaar af met een kerstgala. Dan trekken we allemaal onze mooiste kleertjes uit de kast en wordt er extra aandacht besteed aan onze gezichtjes. Het was dus tijd om met wat looks te experimenteren!



Ik wilde een vrij neutrale look maken, die toch net wat specialer is dan normaal. Ik gebruikte een glitter pigment op mijn ogen en een roodachtige kleur op mijn lippen. Voor mijn gezicht gebruikte ik mijn favoriete en standaard producten voor (bijna) iedere dag. 


Als primer gebruikte ik de Catrice Prime And Fine Smoothing Refiner For Invisible Pores And Lines, wat een mondvol is het ook! Met de NYC Natural Matte Foundation, Essence Stays All Dag 16H Long-lasting Concealer en Catrice Camouflage Cream bedekte ik mijn onzuiverheden. 


Verder gebruikte ik nogal wat crème en poeder producten voor contouren en highlighten. Ik begon met het Catrice Allround Concealer Palette en poederde af met de MAX Pressed Powder Foundation. Voor bronzer, blush en highlighter koos ik uit: e.l.f. Coutouring Blush St. Lucia & Bronzer, NYX Powder Blush Taupe, MAC Mineralize Blush Warm Soul en Catrice Prime And Fine Highlighting Powder Fairy Dust


Als eerst bracht ik een oogschaduwbasis (Too Faced Shadow Insurance) aan. Op mijn ooglid gebruikte ik een Pigment van Essence in Pure Love. Uit het W7 In The Nude Eyeshadow Palette gebruikte ik twee matte kleuren in de crease en de donkerste kleur als eyeliner. 


Voor mijn lippen koos ik voor Lip Millionaire Liquid Lipstick van Miss Sporty. De kleur die ik heb, is 400 Full Red. Een ontoepasselijke naam, omdat het juist meer een muted red is. Het is wel een rode kleur, maar niet te knallend. Prima voor overdag. 



Liefs' Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...