15 dec 2014

Tassen van Marington.nl

 Tassen kan je nooit genoeg hebben. Ikzelf zit vaak nog te denken welke tas ik bij iets moet dragen. Want ik heb totaal geen kleine tasjes, alleen maar grote tassen. Maar vandaag ga ik het over gewone tassen hebben. Ik heb een top 5 samengesteld van Marington. Kijk lekker mee!
                                      


De tassen staan op willekeurige volgorde. Ik vind deze vijf allemaal super leuk!
                                 Leren Dames Aktetas Montecristo Bruin

                                                 Leren dames aktetas Montecristo bruin- 279,95 euro

Allereerst deze tas. Het is een aktetas, en die zijn erg in dit jaar en vorig jaar. Je ziet ze in allerlei kleuren maar ook in deze mooie bruine kleur. Ik vind deze tassen steeds leuker. Vroeger werden ze heel veel gebruikt door doktoren en nu hebben veel leraren bij mij op school ze nog. Deze tassen zien er leuk uit en hebben ook nog eens best veel ruimte. Een win-win situatie dus! 

                              Pratesi Anna Maria Luisa Medium Handtas Black

                           Pratesi Anna Maria Lusia Medium handtas Black- 369 euro

Ook deze tas vind ik erg mooi. Heel klassiek! En zwart doet het altijd goed. Ook ziet hij er stevig uit. Goed voor elke dag en er past veel in zo te zien. 
                                   Pratesi Saturnia Big Damestas King Cognac

                                       Pratesi Saturnia Big Damestas King Cognac- 449 euro

Normaal hou ik niet zo van de slangenleer uitstraling. Maar op deze mooie kleur staat het zeker leuk. Ik ben benieuwd of je het patroon ook voelt! Deze tas is heel leuk bij een rustige outfit. Een echte eyecatcher dus! 

                                  Pratesi Alberti Small Handtas Black
                                       Pratesi Alberti Small Handtas Black- 219 euro

Ook deze tas vind ik mooi, wederom erg klassiek. Weer zwart en vrij simpel. Maar daardoor past hij wel overal bij. 

                                    Pratesi Versilia Damestas Smart Brown
                                            Pratesi Versilia Damestas Smart Brown- 209 euro

Als laatste deze supermooie tas! Hier viel mijn oog meteen op. Hij heeft echt een mooie kleur met een soort  licht watermarble patroon erop. Echt supermooi! Hiermee val je zeker op. 

Dat was mijn top vijf. Wil je deze en andere tassen bekijken? Dat kan op Marington.nl Neem er zeker eens een kijkje want het is een superleuke webshop met leuke dingen!


                                                                       Xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...